Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(25.5) Půjčeno:153x 
BK
1. vyd.
Praha : Panorama, 1990
99 s. ; 19 cm

objednat
ISBN 80-7038-212-0 (brož.)
Pyramida
němčina
000000225
II. Evaluace ve vzdělávání dospělých -- 1. Evaluace a hodnocení ve vzdělání -- 2. Některé přístupy k evaluaci ve vzdělání dospělých -- 2.1 Počáteční, průběžná, závěrečná evaluace a evaluace po skončení vzdělávacího programu -- 2.2 Formativní a sumativní evaluace -- 2.3 Interní a externí evaluace -- 2.4 Kirkpatrickův přístup k evaluaci -- 3. Jak plánovat a realizovat evaluaci ve vzdělávání dospělých -- 3.1 Přípravná fáze -- 3.1.1 Zadavatel evaluace (pro koho?) -- 3.1.2 Cíl evaluace (proč?) -- 3.1.3 Předmět evaluace (co?) -- 3.1.4 Evaluátor (kdo?) -- 3.1.5 Časový harmonogram evaluace (kdy?) -- 3.1.6 Finanční plán (za kolik?) -- 3.1.7 Podmínky evaluace (za jakých podmínek?) -- 3.2 Sběr dat -- 3.2.1 Zdroje informací (odkud?) -- 3.2.2 Metody a techniky evaluace (jak?) -- 3.2.3 Místo a čas sběru informací (kde? a kdy?) -- 3.3 Zpracování dat -- 3.4 Využití výsledků evaluace -- III. Závěr -- IV. Seznam doporučené literatury
(OCoLC)39418377
cnb000058574

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC