Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
Praha : Pragma, 2001
288 s. : il.

objednat
ISBN 80-7205-799-5 (váz.)
angličtina
Dospívání - příručky
Rovnováha duševní - příručky
Sebevýchova - příručky
000000231
II. Evaluace ve vzdělávání dospělých -- 1. Evaluace a hodnocení ve vzdělání -- 2. Některé přístupy k evaluaci ve vzdělání dospělých -- 2.1 Počáteční, průběžná, závěrečná evaluace a evaluace po skončení vzdělávacího programu -- 2.2 Formativní a sumativní evaluace -- 2.3 Interní a externí evaluace -- 2.4 Kirkpatrickův přístup k evaluaci -- 3. Jak plánovat a realizovat evaluaci ve vzdělávání dospělých -- 3.1 Přípravná fáze -- 3.1.1 Zadavatel evaluace (pro koho?) -- 3.1.2 Cíl evaluace (proč?) -- 3.1.3 Předmět evaluace (co?) -- 3.1.4 Evaluátor (kdo?) -- 3.1.5 Časový harmonogram evaluace (kdy?) -- 3.1.6 Finanční plán (za kolik?) -- 3.1.7 Podmínky evaluace (za jakých podmínek?) -- 3.2 Sběr dat -- 3.2.1 Zdroje informací (odkud?) -- 3.2.2 Metody a techniky evaluace (jak?) -- 3.2.3 Místo a čas sběru informací (kde? a kdy?) -- 3.3 Zpracování dat -- 3.4 Využití výsledků evaluace -- III. Závěr -- IV. Seznam doporučené literatury

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC