Studijní materiály kurzů projektu RLZ CZ.04.1.03/3.2.15.3/0404 "Zkvalitnění a realizace studijních programů učitelů počátečního a dalšího vzdělávání zavádějících a podporujících procesy autoevaluace na školách" --Rub tit. l.
Práce s výsledky evaluace a autoevaluace v oblasti výsledků vzdelávaní -- Pedagogická evaluace -- Vzdělávací cíle -- Vědomosti -- Dovednosti -- Schopnosti -- Návyky -- Znalosti -- Taxonomie vzdělávacích cílů -- Didaktická analýza obsahu učiva -- Taxonomie vzdělávacích cílů v jednotlivých oblastech -- Revidovaná Bloomova taxonomie -- Taxonomie učebních úloh podle Dany Tollingerové -- Didaktický test a jeho charakteristiky -- Definice didaktického testu -- Druhy didaktických testů -- Vlastnosti dobrého didaktického testu -- Validita didaktického testu -- Reliabilita didaktického testu -- Praktičnost a ekonomičnost testu -- Konstrukce didaktického testu -- Tvorba a formulace otázek -- Tvorba položek -- Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání -- Monitorovací systém systém ukazatelů -- Rámec monitorovacího systému -- Technická infrastruktura -- Logistika systému -- Cíle testování -- Monitorování výsledku vzdělávání relativní přírůstek znalostí -- Hodnocení vstupní úrovně znalostí -- Výstupní testování úrovně znalostí -- Relativní přírůstek znalostní -- Metodika testování relativního přírůstku znalostí žáka -- Stanovení cílů testování a časový harmonogram testování -- Stanovení sledovaných ukazatelů, znalostí -- Konstrukce testu -- Provedení testování -- Sběr získaných výsledků -- Vyhodnocení výsledků a určení relativního přírůstku znalostí Relativní přírůstek znalostí zkušenosti v zahraničí a ČR