Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.08.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(33.3) Půjčeno:100x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2008
36 s. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-421-1 (brož.)
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě
Na obálce nad názvem: esf
Studijní materiály kurzů projektu RLZ CZ.04.1.03/3.2.15.3/0404 "Zkvalitnění a realizace studijních programů učitelů počátečního a dalšího vzdělávání zavádějících a podporujících procesy autoevaluace na školách" --Rub tit. l.
Obsahuje bibliografii na s. 35-36
000000869
Úvod neboli kratičké varování -- Komunikace ve třídě s opravdickými dětmi -- Předpoklady a pravidla -- Lovec dobra aneb umění vidět na dětech hlavně to dobré -- Umění naslouchat -- Umění vyhnout se komunikačním jedům -- Tři tendence při prvním setkání -- Každé dítě má své jméno -- Zpětná vazba -- Neohrožující prostředí -- Teorie trojjediného mozku -- Skutečná a domnělá ohrožení -- Přežít v tlupě -- Jak se projevuje strach -- Co napomáhá neohrožujícímu prostředí ve třídě: co poškozuje vytvoření neohrožujícího prostředí ve třídě -- Řešení úloh
(OCoLC)294937669
cnb001824941

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC