Studijní materiály kurzů projektu RLZ CZ.04.1.03/3.2.15.3/0404 "Zkvalitnění a realizace studijních programů učitelů počátečního a dalšího vzdělávání zavádějících a podporujících procesy autoevaluace na školách" --Rub tit. l.
Úvod neboli kratičké varování -- Komunikace ve třídě s opravdickými dětmi -- Předpoklady a pravidla -- Lovec dobra aneb umění vidět na dětech hlavně to dobré -- Umění naslouchat -- Umění vyhnout se komunikačním jedům -- Tři tendence při prvním setkání -- Každé dítě má své jméno -- Zpětná vazba -- Neohrožující prostředí -- Teorie trojjediného mozku -- Skutečná a domnělá ohrožení -- Přežít v tlupě -- Jak se projevuje strach -- Co napomáhá neohrožujícímu prostředí ve třídě: co poškozuje vytvoření neohrožujícího prostředí ve třídě -- Řešení úloh