Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

strategic marketing for (@@20121015-12:12:57@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(7.5) Půjčeno:30x 
BK
Příručka
2., rozš. vyd.
Praha : Management Press, 2008
195 s., [16] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7261-160-7 (brož.)
Obsahuje tabulky, terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na s. 195, biografii
000008545
Kapitola 1 Jaké jsou nejúčinnější kanály komunikace -- Jaké jsou evropské trendy -- Kam se nyní hlavně dávají peníze -- Jak využít jednotlivých kanálů -- Porovnání mediálních ukazatelů kampaní -- Jaké jsou nové cesty -- Příklad -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 2 Promotional marketing -- Jak využít lekcí z podpory prodeje -- 50. léta: dekáda dvou aut v jedné garáži -- 60. léta: dekáda změn -- 70. léta: dekáda získávání zkušeností z recese 80. léta: dekáda válek v době míru 90. léta a skok do budoucnosti Promotional marketing v ČR Kam kráčí promotional marketing Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 3 Guerillový marketing -- Underground v komerčních komunikacích -- Začátky a definice -- Formy guerillového marketingu -- Jak funguje guerillový marketing Využitelnost metod guerillového marketingu Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 4 Digitální marketing -- Co je digitální marketing -- Internet, jeho uživatelé a vlastnosti -- Co můžeme chtít od on-line marketingu -- Virový marketing jako nástroj on-line marketingu -- Za co platit na internetu -- Jak pochopit on-line chování zákazníka -- Digitální extrémisté -- Web 2.0 -- Co lze udělat pro zvýšení úspěchu on-line reklamy Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 5 Virový marketing -- Jak vznikl virový marketing Co je virový marketing -- Jak
virový marketing funguje a jaké jsou jeho složky Jaké jsou výhody a nevýhody virového marketingu Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 6 Event marketing -- Kdy jsou akce tou správnou taktikou Jak vnímáme propagaci značky na akcích Typy akcí podle stanovených cílů Trendy v event marketingu Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 7 Direct marketing v digitálním věku -- Direct marketing dříve a nyní -- O soutěži John Caples International Awards -- To nejlepší z John Caples International Awards -- Co je DRTV a jak funguje -- Jak využít DRTV na českém trhu -- Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 8 Product placement -- Jak využít filmu a počítačových her Jaké jsou možnosti filmového marketingu Bude product placement také v televizi? Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 9 Mobilní marketing -- Jak velký je trh pro mobilní marketing Typy kampaní používané v mobilním marketingu Modely herních konceptů spotřebitelských soutěží Televize v mobilu -- Výhody mobilního marketingu a jeho obsah -- Výhled -- Příklady -- Kde hledat na síti Co se může stát -- Kapitola 10 Nové trendy v retailovém a in store marketingu -- Jak dostat zákazníka do té správné uličky -- Světový retailový trh a jeho hráči -- Co nás motivuje k nákupnímu chování -- Kouzelné slůvko merchandising -- Vliv obchodních řetězců na životní
styl -- Kde hledat na síti -- Co se může stát -- Kapitola 11 Marketingová komunikace v proměnách času -- Marketingová komunikace a marketing -- Vyhodnocování kampaní -- Vývoj cílových skupin -- Mediální scéna -- Výběrová řízení -- Provoz komunikačních agentur -- Jak hrají největší hráči -- Sbližování disciplín a kanálů komunikace -- Sociální marketing a společenská odpovědnost -- Nové způsoby uvažování nad marketingovým problémem -- Inovativní marketing® -- Kde hledat na síti -- Co se může stát -- Příloha: Výběr marketingových příležitostí ve světě -- Slovníček základních pojmů -- Použitá a doporučená literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC