Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10.5) Půjčeno:21x 
BK
4. dopl. vyd.
Praha : Management Press, 2002
169 s. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-7261-072-4 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 168-169 a bibliografické odkazy
000013686
Obsah // Předmluva ke 4. vydání 7 // I. Renesance rétoriky na prahu 21. století // aneb Koho z nás se rétorika týká? 9 // II. Řecko a Řím - kolébka rétoriky // aneb Vznik dodnes platných principů 17 // III. Rétorika u nás v Čechách // aneb Nemáme se proč stydět! — 31 // IV. Řeč mluvená, psaná a viděná 38 // V. Technika řeči // aneb Pár užitečných rad jak dobře mluvit 64 // VI. Rétorika a psychologie // aneb Jak proti trémě 86 // VII. Rétorika pro manažery 98 // VIII. Jak vést obchodní jednání 110 // IX. Jak pěstovat řečnické dovednosti // aneb Několik praktických rad závěrem 128 // Příloha - ukázky projevů 143 // Moudrá slova o řeči 162 // Zkuste uhodnout - řešení 165 // Literatura 168 // 5

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC