Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
4. vyd.
Praha : Management Press, 2007
223 s. : il., portréty, faksimile, grafy ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7261-154-6 (váz.)
Knihovna světového managementu
angličtina
Obsahuje bibliografie na s. 218, rejstřík
000015500
Obsah // 1 Předmluva 7 // 2 Jak dělat reklamu, která prodává 9 // 3 Práce v reklamě - a jak ji získat 31 // 4 Jak řídit reklamní agenturu 45 // 5 Jak získávat klienty 58 // 6 Otevřený dopis klientovi, který hledá agenturu 66 // 7 Hledá se: renesance v tiskové reklamě 70 // 8 Jak dělat televizní reklamy, které prodávají 103 // 9 Podniková reklama 117 // 10 Jak dělat reklamu na cestování do zahraničí 127 // 11 Tajemství úspěchu v mezipodnikové reklamě 137 // 12 Direct mail, moje první láska a tajná zbraň 143 // 13 Reklama na dobročinné účely 150 // 14 Konkurence Procter & Gamble 155 // 15 18 zázraků, které dokáže výzkum 158 // 16 To málo, co vím o marketingu 167 // 17 Je Amerika stále ještě vedoucí zemí? 173 // 18 Lasker, Resor, Rubicam, Burnett, Hopkins a Bernbach 189 // 19 Co je na reklamě špatného? 206 // 20 Předpovídám 13 změn 217 // Seznam doporučené literatury 218 // Rejstřík 219
(OCoLC)228499716
cnb001762615

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC