Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.11.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
Vyd. 1.
Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2000
47 s.

objednat
ISBN 80-7044-338-3 (brož.)
Skripta
Bibliografie: s. 47
Čtení - didaktika - učebnice vysokošk.
Psaní - didaktika - učebnice vysokošk.
000048590
Úvod... 4 // 1. Připravenost dítěte do školy... 5 // 1.1. Připravenost dítěte ? výuce mateřského jazyka... 7 // 2. Cíle výuky českého jazyka v prvním ročníku... 8 // 3. Psychologické základy počáteční výuky čtení... 10 // 4. Přehled vývoje metod nácviku dovednosti čtení a psaní... 13 // 4.1. Metody syntetické... 13 // 4.2. Metody analytické... 16 // 4.3. Metoda analyticko -syntetická... 16 // 4.4. Etapy nácviku dovednosti čtení / podle analyticko - syntetické metody/.. 17 // 4.5. Etapajazykové přípravy žáka na čtení... 17 // 4.6. Etapa slabičné analytického způsobu čtení / slabikářové období/.. 26 // 4.7. Etapa plynulého čtení... 29 // 5. Charakteristika etap vývoje čtenářské dovednosti...29 // 7. Diagnostika v období osvojování si abecedy... 30 // 8. Nácvik psaní v 1. ročníku... 31 // 8.1. Psychologické a didaktické požadavky na psaní... 32 // 9. Metody nácviku psaní... 33 // 10. Praktické aspekty nácviku dovednosti psaní... 35 // 10.1. Hygienické a technické požadavky na nácvik psaní... 35 // 10.2. Metodický návod nácviku psaní... 38 // 11. Tvarové prvky písmen a číslic... 40 // 12. Požadavky na písmo a psaní... 42 // 12.1 Chyby v psaní a jejich odstraňování... 44 // 12.2 Hodnocení psaní... 45 // 12.3 Literární výchova v 1. ročníku... 46 // Literatura... 47

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC