Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vyd. 1.
Brno : CP Books, 2005
340 s. : il.

objednat
ISBN 80-251-0720-5 (brož.)
Názorný průvodce
angličtina
Další názvový údaj na obálce: tvorba a úpravy geometrie, animace od počátku k pokročilým technikám, realistické modelování, textury, povrchy, speciální efekty
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje ilustrace, úvod, rejstřík, údaje o autorech
Grafika trojrozměrná - příručky
NewTek LightWave 3D - příručky
000054430
Obsah // // Úvod 9 // Pro koho je tato kniha určena? 10 // Co budete potřebovat 10 // Podporované operační systémy 10 // Doprovodné webové stránky 12 // Další zdroje informací 12 // Kapitola 1 13 // Začínáme 13 // Uživatelské rozhraní Layout 14 // Uživatelské rozhraní Modeler 16 // Změna uživatelského rozhraní Lightwave 18 // Změna klávesových zkratek 21 // Editor scény složky Layout 22 // Hub 24 // Práce se soubory 26 // Formáty pro import a export souborů s objekty 28 // Práce s adresářem obsahu 29 // Kapitola 2 33 // Prohlídka pohledů (viewports) 33 // Celkový pohled 34 // Změny pohledu 41 // Konfigurace mřížky 43 // Přizpůsobení OpenGL v Layoutu 45 // Obecné volby zobrazení 47 // 5 // Obsah // » // Kapitola 3 51 // Vytváření geometrie 51 // Nastavení Modeleru 52 // Používání bodů a polygonů 54 // Informace o bodu 63 // Primitiva 66 // Text a fonty 69 // Organické modelování 72 // Skelegony 82 // Kapitola 4 85 // Úpravy geometrie 85 // Modelování s vrstvami 86 // Metody výběru 89 // Akce schránky 93 // Nastavení geometrie 93 // Nástroje pro práci s hranami 107 // Rozšíření geometrie 112 // Booleovské operace 116 // Kapitola 5 123 // Vertexové mapy 123 // UV texturové mapy 124 // Mapy vah 130 // Morfogenní mapy 136 // Kapitola 6 143 // Začínáme s animacemi 143 // Práce v 3D-prostoru 144 // Použití základních animačních nástrojů 150 // Práce s časem 152 // Práce s klíčovými snímky
156 // Zobrazení náhledu animace 159 // Kapitola 7 163 // Objekty a kosti 163 // Úvod do objektů 164 // Použití Custom Objects 165 // Práce s dílčím dělením povrchů 171 // e // Obsah // Deformace vaší geometrie 172 // Použití nástrojů Displacement 175 // Morphing objektů 176 // Práce s kostmi 184 // Přidání skelegonů 190 // Kapitola 8 193 // Osvětlení 193 // Světla a světelné efekty 194 // Přidávání světel 194 // Úprava parametrů světel 200 // Vytváření stínů 203 // Speciální světelné efekty 208 // Použití Global Illumination 209 // Kapitola 9 213 // Kamery 213 // Správa kamery 214 // Přizpůsobení objektivu 220 // Použití antialiasingu 222 // Hloubka ostrosti 224 // Renderování pohybu 225 // Kapitola 10 229 // Pokročilé animační nástroje 229 // Automatizování klíčových snímků 230 // Správa klíčových snímků 233 // Použití modifikátorů kanálů 244 // Cílení položek v Layoutu 247 // Rodičovství u položek v Layoutu 248 // Práce s inverzní kinematikou 251 // Použití voleb pohybu 258 // Práce s modifikátory pohybu 259 // Práce se souřadnicovým systémem 261 // Kapitola 11 265 // Vytváření speciálních efektů 265 // Změna pozadí 266 // Vytváření částicových efektů 269 // Použití mlhy ve vašich scénách 274 // 7 // Rozzáření vašich objektů Použití obrazových filtrů HyperVoxels a jeho použití // 276 // 277 // 278 // Kapitola 12___285 // Povrchy a textury 285 // Vytváření
povrchů v Modeleru 286 // Práce s povrchy 288 // Základní vlastnosti povrchu 290 // Vytvoření textury 297 // Animace vlastností povrchu 310 // Viper 313 // Předvolby 314 // Kapitola 13___317 // Renderování scény 317 // Uvážení renderovacího času 318 // Konfigurace rendereru 319 // Průzkum renderovacích režimů 323 // Použití různých možností pro metodu Ray Trace 325 // Použití různých možností pro renderování objektu 327 // Práce s High Dynamic Range Imagery 330 // Rejstřík 331

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC