Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11) Půjčeno:22x 
BK
2. aktualizované vyd.
Brno : Computer Press, 2006
167 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-251-1291-8 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie na s. [157]-160, rejstřík
www stránky - design - příručky
000059577
O druhém vydání 7 // Ale co jsi pro nás udělal v poslední’ době? 7 // Takže co tady vlastně děláme? 8 // Jako co? 9 // Pět liber sušenek ve čtyřlibrové krabici 9 // Předmluva // Nenuťte uživatele přemýšlet znovu 11 // Úvod 1J // Vypláchnutí úst a odvolání 13 // Žádná věda 14 // Jistě, je to tenká kniha 15 // V této knize nehledejte: 16 // O kom se tady píše? 16 // Je tento výlet opravdu nutný? 17 // Kapitola 1 // Nenutte mě přemýšlet 19 // První Krugův zákon použitelnosti 19 // „Nenuťte mě přemýšlet" 19 // Věci, které nás nutí přemýšlet 21 // Všechno nemůže být intuitivní 24 // Proč je to tak důležité? 24 // Proč tedy? 25 // Kapitola 2 // Jak skutečně používáme web 27 // Přelétávání, kompromisy a koulení 27 // Stránky nečteme, ale prohlížíme 28 // Neprovádíme optimální výběry, ale děláme kompromisy 30 // Nebádáme nad tím, jak věci fungují, jednoduše to „nějak uděláme" 31 // Když vám život hází klacky pod nohy... 324 // Kapitola 3 // Návrh billboardu 33 // Navrhování stránek pro prohlížení, nikoli pro čtení 33 // Vytvořte jasnou vizuální hierarchii 33 // Zvyklosti jsou přátelské 35 // Rozdělte stránky na jasně definované oblasti 37 // Dejte jasně najevo, na co lze klepnout 37 // Udržujte šum na úrovni šepotu 38 // Kapitola 4 // Zvíře, rostlina nebo nerosty 39 // Proč mojí uživatelé rádi bezmyšlenkovité volby 39 // Kapitola 5 // Vynechejte3&9teč8aTslova 41 // Umění nepsaní pro web 41 // Přátelské monology musí zemřít 42 // Návody k obsluze musí zemřít 42 // A nyní něco zcela jiného 44 // Kapitola 6 // Pouliční ukazatele a drobky 45 // Navrhování navigace 45 // Scéna z nákupního střediska 45 // Navigace na webu 48 // Nesnesitelná lehkost brouzdání 51 // Přehlédnuté účely navigace 52 //
Zvyklosti webové navigace 53 // Následuj mě... 54 // Řekl jsem „na každé stránce"? 55 // Teď vím, že nejsme v Kansasu 56 // Sekce 57 // Pomůcky 57 // Všude dobře, doma nejlíp 58 // Způsob, jak vyhledávat 59 // Sekundární, terciární a další a další vrstvy... 60 // Názvy stránek aneb Proč rád řídím po L.A. 62 // „Zde se nacházíte" 64 // Drobky nebo klubko nití 65 // Čtyři důvody, proč mám rád záložky 68 // Když máš tak rád Amazon, proč se s ním neoženíš? 69 // Vyzkoušejte kufrový test 73 // Kapitola 7 // Dokonalá verze domovských stránek neexistuje 81 // Navrhováni domovské stránky 81 // A musíte je udělat...se zavázanýma očima 83 // První oběť války 84 // Jak vysvětlit hlavní myšlenku 86 // Dobrému sloganu se nic nevyrovná 87 // Slogan? Nepotřebujeme žádný otřepaný slogan 90 // Pátá otázka 90 // Navigace na domovské stránce může být odlišná 91 // Potíže se seznamy 93 // Slepice, které snáší zlatá vejce... 94 // Vy budete soudce 94 // Kapitola 8 // „Farmář a kovboj by měli být přátelé" 105 // Proč jsou diskuse většiny webových designérů ohledně // použitelnosti ztrátou času a jak se jim vyhnout 105 // Farmáři versus kovbojové 108 // Mýtus průměrného uživatele 110 // Lék na náboženské debaty 111 // Kapitola 9 // Testování použitelnosti za 10 centů denně 113 // Pokud testujete jednoduše, pak jste udělali dost 113 // Opakujte po mně: Skupinové testy neslouží k dobrému testování použitelnosti. 114 // Několik pravd o testování 115 // Testování bez smlouvy 116 // Kolik uživatelů byste měli testovat? 118 // Vybírejte volně a vyvíjejte systematicky 120 // Kde testovat? 121 // Kdo by měl testy provádět? 122 // Kdo by měl testy sledovat? 122 // Co testovat a kdy to testovat? 123 //
Ukázkové testovací sezení 124 // Výsledky si projděte hned 133 // Typické problémy 133 // Několik rad pro třídění 133 // Nevylijte s prádlem i dítě 134 // Jedno dopoledne za měsíc: to je vše, co požadujeme 135 // Použitelnost jako obecná Zdvořilost 137 // Proč by váš web měl být pašák* 137 // Rezervoár dobré vůle 138 // Věci, které snižují hladinu dobré vůle 139 // Věci, které zvyšují hladinu dobré vůle 141 // Kapitola 11 // Přístupnost, kaskádové styly a vy 143 // Ve chvíli, kdy si myslíte, že jste hotovi, prožene se kolem kočka s krajícem chleba přivázaným k ocasu 143 // Co vývojáři a návrháři slýchají 144 // Čeho se vývojáři a návrháři obávají 145 // Skutečné řešení je jako obvykle na hony vzdálené 146 // Pět věcí, které můžete udělat hned 147 // #1. Napravte věci, které pletou každého 147 // #2. Přečtěte si článek 148 // #3. Přečtěte si knihu 149 // #4. Začněte používat kaskádové styly 149 // #5. Jděte po nízko visícím ovoci 150 // Kapitola 12 // Pomoc! Můj šéf chce, abych... 153 // Když se špatná rozhodnutí ohledně designu dotknou dobrých lidí. 153 // Rizika požadování příliš mnoha osobních údajů 154 // Přidávání „udělátek" na vaše webové stránky 155 // Nikdy neříkejte nikdy 156 // To je vše, chlapče 157 // Doporučená četba 157 // Poděkování 161 // ...a vše co jsem za to dostal, bylo tohle hnusné tričko 161 // Editoři, návrháři, sponzoři a zmocňovatelé 161 // Pokusní králíci 162 // Poradci 163 // Klienti, kolegové a klienti a kolegové, ze kterých se stali přátelé 163 // Rodina 163 // Ostatní 164 // Aktualizace 164 // Rejstřík 165

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC