Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.03.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11.5) Půjčeno:23x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 2000
258 s. : il. ; 25 cm

objednat
ISBN 80-7261-010-4 (váz.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje tabulky, bibliografické citace, údaje o autorovi, předmluvu, jmenný a věcný rejstřík
Marketing - trendy - globalizace - příručky
000059731
OBSAH // Předmluva 11 // ČÁST PRVNÍ: STRATEGICKÝ MARKETING // 1. Budování ziskových podniků prostřednictvím marketingu světové // úrovně 17 // 2. Využití marketingu ? pochopení, vytváření, komunikování // a poskytování hodnoty 32 // 3. Identifikace tržních příležitostí a vypracovávání cílených // hodnotových nabídek 51 // 4. Tvorba hodnotových proklamací a budování hodnoty značky 70 // ČÁST DRUHÁ: TAKTICKÝ MARKETING // 5. Rozvoj a využití tržního zpravodajství 91 // 6. Tvorba marketingového mixu 112 // 7. Získávání, udržování a pěstování zákazníků 140 // 8. Tvorba a poskytování větší hodnoty zákazníkům 159 // ČÁST TŘETÍ: ADMINISTRATIVNÍ MARKETING // 9. Plánování a organizace efektivnějšího marketingu 185 // 10. Hodnocení a kontrola marketingové výkonnosti 205 // 9 // 10 MARKETING PODLE KOTLERA // ČÁST ČTVRTÁ: TRANSFORMAČNÍ MARKETING // 11. Adaptace na nový věk elektronického marketingu 225 // Dodatek 241 // Charakteristiky, strategie úspěchu a úlohy marketingového útvaru v různých typech průmyslových podniků // Jmenný rejstřík 248 // Věcný rejstřík .. 254
(OCoLC)44525566
cnb000927534

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC