Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10.4) Půjčeno:83x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 1996
205 s. : il.

objednat
ISBN 80-85943-07-7 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje tabulky, grafy, předmluvu, úvod
Organizace neziskové - marketing - příručky
000059784
Obsah // Předmluva 9 // 1 Co je marketing 11 // 1.1 Úvod 11 // 1.2 Orientace 13 // 1.3 Neziskový sektor 16 // 1.4 Typy neziskových organizací 18 // 1.5 Posuzování výkonnosti neziskových organizací 19 // 1.6 Kvalita v neziskové sféře 20 // 1.7 Marketing a životní prostředí 22 // 1.8 Marketing a prodej 23 // 1.9 Závěr 25 // 1.10 PŘÍPADOVÁ STUDIE 26 // 2 Marketingové aktivity 28 // 2.1 Potřeba marketingu 2 8 // 2.2 Kdo jsou zákazníci? 32 // 2.3 Důležitost marketingové orientace 35 // 2.4 Vytváření správného image 36 // 2.5 Vlivy na chování spotřebitelů 38 // 2.6 Marketing v neziskovém sektoru 39 // 2.7 PŘÍPADOVÁ STUDIE 41 // 3 Marketingový plán 43 // 3.1 Jakým obchodem se zabýváme? 43 // 3.2 Programové prohlášení 45 // 3.3 Cíle 47 // 3.4 Strategické plánování 48 // 3.5 Organizace orientovaná na zákazníka 49 // 3.6 Podnikové plánování a marketingový plán 53 // 3.7 PŘÍPADOVÁ STUDIE 57 // 4 Marketingový výzkum 59 // 4.1 Co je marketingový výzkum 59 // 4.2 Marketingový výzkum služeb 61 // 5 // 4.3 Průzkum trhu 62 // 4.4 Cíle marketingového výzkumu 64 // 4.5 Rozhodnutí 65 // 4.6 Metody marketingového výzkumu 66 // 4.7 Rozpočet marketingového výzkumu 70 // 4.8 PŘÍPADOVÁ STUDIE 71 // 5 Shromažďování marketingových informací 73 // 5.1 Úvod 73 // 5.2 Pozorování 74 // 5.3 Interview 75 // 5.4 Dotazníky 77 // 5.5 Výběr vzorků 78 // 5.6 Experimenty 86 // 5.7 Závěr 86 // 5.8 PŘÍPADOVÁ STUDIE 87
// 6 Marketingový audit 90 // 6.1 Co je marketingový audit 90 // 6.2 Sociální faktory 90 // 6.3 Technologické faktory 93 // 6.4 Ekonomické faktory 93 // 6.5 Politické faktory 94 // 6.6 Konkurence 95 // 6.7 Trh 96 // 6.8 Analýza SWOT 98 // 6.9 PŘÍPADOVÁ STUDIE 100 // 7 Marketingový mix 103 // 7.1 Čtyři součásti 103 // 7.2 Marketingový mix služeb 105 // 7.3 Konkurenceschopnost 105 // 7.4 Optimální marketingový mix 107 // 7.5 Manipulování s marketingovým mixem 108 // 7.6 Neziskový marketingový mix 108 // 7.7 PŘÍPADOVÁ STUDIE 109 // 8 Výrobky a služby 111 // 8.1 Co je výrobek (služba) 111 // 8.2 Klasifikace výrobků (služeb) 112 // 8.3 Služby 113 // 6 // 8.4 Získání správného výrobku 114 // 8.5 Analýza životního cyklu výrobku (služby) 118 // 8.6 Řízení výroby a prodej výrobků 123 // 8.7 Segmentace trhu 125 // 8.8 Paretův efekt 127 // 8.9 Bostonský diagram 128 // 8.10 Ansoffova matice 130 // 8.11 Diferenční analýza 131 // 8.12 PŘÍPADOVÁ STUDIE 133 // 9 Cena 136 // 9.1 Úvod 136 // 9.2 Cenová politika 138 // 9.3 Vliv trhu na cenu 142 // 9.4 Vliv zákazníka na cenu 146 // 9.5 Vliv prostředí na cenu 147 // 9.6 Cíle cenové politiky 148 // 9.7 Cenová diskriminace 149 // 9.8 Cenová politika ve službách 150 // 9.9 Závěr 150 // 9.10 PŘÍPADOVÁ STUDIE 152 // 10 Místo 153 // 10.1 Úvod 153 // 10.2 Distribuční kanály 154 // 10.3 Řízení odbytových cest 155 // 10.4 Délka a šíře odbytových cest 156 // 10.5 Přímé
a nepřímé odbytové cesty 158 // 10.6 Logistika 159 // 10.7 Závěr 160 // 10.8 PŘÍPADOVÁ STUDIE 161 // 11 Propagace 163 // 11.1 Propagační mix 163 // 11.2 Rozhodnutí koupit 165 // 11.3 Reklama 166 // 11.4 Vztahy s veřejností a publicita 172 // 11.5 Osobní prodej 173 // 11.6 Podpora prodeje 178 // 11.7 Propagační mix a životní cyklus výrobku 179 // 11.8 PŘÍPADOVÁ STUDIE 180 // 7 // 12 Kontrola plnění marketingového plánu 183 // 12.1 Kontrola 183 // 12.2 Plánování 183 // 12.3 Kontrolní systémy 184 // 12.4 Spokojenost spotřebitele 187 // 12.5 Kvalita 190 // 12.6 Efektivní organizace 191 // 12.7 Řízení marketingu 193 // 12.8 Styly řízení marketingu 193 // 12.9 PŘÍPADOVÁ STUDIE 194 // Zákon č. 248/1995 Sb. ze dne 28. září 1995 o obecně // prospěšných společnostech a o změně a doplnění // některých zákonů 197 // 8

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC