|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Liberec : Technická univerzita, 1999
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7083-363-7
|
|
|
|
|
|
|
|
000063128
|
|
Rekat.
|
|
3 // OBSAH // Předmluva // Jak správně vyjádříte výzvu v němčině // 1. Fráze pro počátek, průběh a konec hodiny 9 // 1.1. S žáky se pozdravíme ... 9 // 1.2. seznámíme... 10 // 1.3. a pak hodinu ukončíme. 11 // 2. Organizační pokyny 12 // 2.1. Uspořádáme si třídu... 12 // 2.2. rozvrhneme si čas... 14 // 2.3. obstaráme si pomůcky ... 15 // 2.4. a zorganizujeme žákovské činnosti. 17 // 3. Fráze pro nácvik jazykových prostředků 19 // 3.1. Nacvičujeme fonetiku 19 // 3.2. Nacvičujeme slovní zásobu 21 // 3.3. Nacvičujeme gramatiku 23 // 3.4. Nacvičujeme pravopis 25 // 4. Fráze pro nácvik řečových dovedností 28 // 4.1. Nacvičujeme poslech s porozuměním 28 // 4.2. Nacvičujeme ústní projev 30 // 4.3. Nacvičujeme čtení s porozuměním 33 // 4.4. Nacvičujeme písemný projev 35 // 5. Komunikace mezi učitelem a žákem 37 // 5.1. Žáky často chválíme... 37 // 5.2. povzbuzujeme ... 39 // 5.3. někdy ale i káráme... 40 // 5.4. s žáky píšeme testy, zkoušíme je ... 41 // 5.5. a zadáváme jim domácí úkoly 43 // 6. Žáci komunikují se svým učitelem 44 // ??
|