Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.11.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
1. vyd.
Praha : Alfa Publishing, 2004
233 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-86851-04-4 (brož.)
Management praxe
angličtina
Přeloženo z angličtiny
000075272
Obsah // Úvod...11 // Účel této knihy...13 // Plán knihy ...14 // Jak používat tuto knihu...15 // Používání textů v rámečcích ...17 // Výhody, které můžete získat ...18 // Oddíl A Účelné myšlení // 1.0 tvořivosti a novátorství ...22 // 1. 1 V čem spočívá pravá tvořivost?...22 // 1.2 Definice ...24 // 1. 3 Příklad Cli ve Sinclair ...26 // 1. 4 Příklad Edward de Bono...27 // 1. 5 Používání laterálního myšlení při inovování ...31 // Shrnutí...33 // 2. Jak pracuje vaše mysl? ...36 // 2. 1 Teorie oddělených mozkových hemisfér...36 // 2. 2 Teorie efektivního myšlení ...38 // 2. 3 Princip niterné mysli... 40 // 2. 4 Příklad C. S. Forester ...45 // 2. 5 Zvolte si práci, která odpovídá nastavení vaší mysli ... 46 // 2. 6 Paradox tvůrčího myšlení ...48 // Shrnutí...50 // Oddíl K // Sedm návyků úspěšných tvůrčích myslitelů // 3. První návyk // Za hranicemi devíti bodů ...56 // Obsah 7 // 3. 1 Zpochybňování předpokladů...58 // 3. 2 Rozšiřujte své rozpětí relevance ...61 // 3. 3 Zbavte se zažitých myšlenek...63 // 3. 4 Význam správné definice problému...66 // Klíčové body...73 // 4. Druhý návyk // Uvítejte nečekaný vpád náhody...74 // 4. 1 Náhoda - vynálezcovo štěstí...74 // 4. 2 Rozvíjejte dar nacházet nečekané a radostné věci ...76 // Klíčové body...78 // 5. Třetí návyk // Naslouchejte své niterné mysli ...79 // 5. 1 Jak se stát kreativnějšími...80
// 5. 2 Problémy a jejich řešení - vyspěte se na ně...84 // Klíčové body...88 // 6. Čtvrtý návyk // Odložení úsudku ...89 // 6. 1 Nekritizujte předčasně své myšlenky...89 // 6. 2 Vyvarujte se bleskově rychlé kritiky ...90 // 6. 3 Vyberte si konstruktivní kritiky...92 // Klíčové body...95 // 7. Pátý návyk // Používejte nášlapné kameny analogie...96 // 7. 1 Jak dosáhnout inovace pomocí analogie ...98 // 7. 2 Zapojte analogii do práce ...99 // 7. 3 Učiňte cizí známým a známé cizím...100 // Klíčové body...104 // 8. Šestý návyk // Tolerance vůči nejednoznačnosti...105 // 8. 1 Negativní schopnost ...108 // 8. 2 Několik užitečných strategií ...109 // 8. 3 Dejte se do práce - nečekejte na inspiraci ...Ill // Klíčové body ...115 // 8 Obsah // 9. Sedmý návyk // Myšlenkové bankovnictví...116 // 9. 1 O zvídavosti ...K7 // 9 2 Bystřete své pozorovací schopnosti...120 // 9. 3 Naslouchání myšlenkám...123 // 9. 4 Ctení jako stimul tvůrčího myšlení ...124 // 9. 5 Využijte cestování...126 // 9. 6 Schopnost pořizovat záznamy...130 // Klíčové body...134 // Oddíl K Řízením k inovacím // 10. Jak řídit inovace...140 // 10. 1 Vedení inovačních týmů...141 // 10. 2 Výběr tvůrčích pracovníků...145 // 10. 3 Povzbuzování tvořivosti v týmech...151 // 10. 4 Koučování týmů ...158 // 10. 5 Komunikujte o inovacích...159 // 10. 6 Překonávání bariér inovací...161 // 10. 7 Tvůrčí manažer...163
// Klíčové body ...166 // 11. Inovační organizace...167 // 11.1 Závazek vrcholového vedení ...168 // 11.2 Příklad Ken Olsen ze společnosti DEC ...172 // 11.3 Prostředí podporující týmovou práci a inovace...173 // 11.4 Tolerance vůči neúspěchu jako element vyvažující riskování 176 // 11.5 Otevřená laterální komunikace...180 // 11.6 Příklad výzkumné laboratoře světové úrovně...180 // 11.7 Pružná organizační struktura ...185 // 11. 8 Uvažujte s dlouhodobou perspektivou ...189 // Klíčové body ...195 // 12. Umění brainstormingu...196 // 12. 1 Brainstorming ...196 // 12. 2 Perspektivy brainstormingu...198 // Obsah // 12. 3 Základní pravidla brainstormingu...200 // 12. 4 Vedení brainstormingové konference...202 // 12. 5 Důležitost další práce s výsledkem brainstormingu...206 // Klíčové body ...208 // 13. Jak přivést dobré myšlenky na trh...209 // 13. 1 Sběr myšlenek...213 // 13. 2 Systémy podávání zlepšovacích návrhů...214 // KK. 3 Prosívání myšlenek...219 // 13. 4 Prodej vlastních myšlenek...221 // 13. 5 Projektové týmy ...223 // 13. 6 Osobnostní rysy inovátorů...226 // Klíčové body ...228 // Shrnutí ...229 // Ŕešení problémů a úkolů ...230 // 10 Obsah

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC