Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.09.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10.3) Půjčeno:41x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
78 s.

objednat
ISBN 80-7042-935-6 (brož.)
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
Obsahuje úvod
Bibliografie: s. 78
Andragogika - hledisko psychologické - texty studijní
000088866
OBSAH // Úvod...6 // 1 Vzdělávání dospělých a jeho cíle...7 // 1.1 Pojem vzdělávání dospělých...7 // 1.2 Obecné cíle vzdělávání dospělých...8 // 1.3 Cíle vzdělávání dospělých z psychologického hlediska...9 // 2 Vzdělávání jako interakce...11 // 2.1 Intetrakce lektor-žák-prostředí...11 // 2.2 Osobnost dospělého žáka...13 // 2.3 Osobnost lektora (učitele)...32 // 3 Učení...36 // 3.1 Pojem učení...36 // 3.2 Druhy učení...36 // 3.3 Mechanismy učení... 37 // 3.4 Podmínky a výsledky učení...39 // 4 Paměť...41 // 4.1 Paměť jako schopnost a jako proces...41 // 4.2 Druhy paměti...44 // 4.3 Problémy s pamětí...45 // 5 Formování postojů...47 // 5.1 Postoje v dospělosti...47 // 5.2 Utváření a změny postojů...47 // 6 Techniky duševní práce...51 // 6.1 Pojem a význam technik duševní práce...51 // 6.2 Dělení tdp a jejich využití ve vzdělávání dospělých...51 // Kontrolní otázky a problémové okruhy к celému textu...77 // Použitá a doporučená literatura...78

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC