Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 02.10.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:8x 
BK
Vyd. 3. (dotisk)
Praha : Management Press, 1999
159 s.

objednat
ISBN 80-7261-002-3 (brož.)
Obsahuje předmluvu, přílohu (ukázky projevů)
Bibliografie: s. 159
Komunikace sociální - příručky
Rétorika - příručky
000091332
Předmluva k 2. vydání 7 // I. Renesance rétoriky na prahu 21. století aneb Koho z nás se rétorika týká? 9 // II. Řecko a Řím - kolébka rétoriky aneb Vznik dodnes platných principů 15 // III. Rétorika u nás v Čechách aneb Nemáme se proč stydět! 29 // IV. Řeč mluvená, psaná a viděná 36 // V. Technika řeči aneb Pár užitečných rad jak dobře mluvit 62 // VI. Rétorika a psychologie aneb Jak proti trémě 84 // VII. Rétorika pro manažery 96 // VIII. Jak vést obchodní jednání 108 // IX. Jak pěstovat řečnické dovednosti aneb Několik praktických rad závěrem 126 // Příloha - ukázky projevů 137 // Zkuste uhodnout - řešení 156 // Literatura 159

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC