Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.5) Půjčeno:5x 
BK
1. vyd.
Praha : Professional Publishing, 2006
196 s. : il.

objednat
ISBN 80-86946-18-5 (váz.)
Obsahuje tabulky, přílohy, předmluvu, biografie autorů a jejich fotografie
Bibliografie na s. 196
Zařizení zdravotnická - management strategický - příručky
000104842
Obsah // Předmluva // 11 // Část I. Základní východiska... // Úvod... // 1. Pojem a obsah strategie... // 2. Nimbus jedinečnosti zdravotnických zařízení... // 3. Příčiny mimořádné obtížnosti řízení zdravotnických zařízení. // 4. Předpoklady úspěšné formulace strategie a její efektivní // implementace... // 4.1 Rozhodnutí nej vyššího představitele zdravotnického // zařízení a jeho aktivní účast... // 4.2 Přesvědčení top a středního managementu o smyslu- // plnosti strategického řízení, pochopení jeho specifických rysů a principů strategického myšlení... // 4.2.1 Přesvědčení o smysluplnosti strategického řízení.. // 4.2.2 Pochopení specifických rysů strategického řízení.. // 4.2.3 Strategické myšlení... // 4.2.3.1 Princip myšlení ve variantách... // 4.2.3.2 Princip permanentnosti... // 4.2.3.3 Princip celosvětového systémového myšlení... // 4.2.3.4 Princip interdisciplinárního myšlení... // 4.2.3.5 Princip tvůrčího způsobu myšlení... // 4.2.3.6 Princip syntézy exaktního a intuitivního myšlení. // 4.2.3.7 Princip myšlení v čase... // 4.2.3.8 Princip zpětnovazebního myšlení... // 4.2.3.9 Princip agregovaného myšlení... // 4.2.3.10 Princip koncentrace... // Část II. Postup při zpracování strategie zdravotnického zařízení... // 5. Úvod... // 6. Postupové kroky... // 6.1 Rozhodnutí zpracovat strategii... // 6.2 Jmenování strategického týmu... // 13 // 15
// 17 // 19 // 21 // 27 // 27 // 28 // 28 // 29 // 34 // 34 // 37 // 38 .39 .41 .44 .47 .48 .49 .50 // 53 // 55 // 57 // 57 // 58 // 6.3 Vysvětlení nezbytnosti strategického řízení...59 // 6.4 Osvojení principů strategického myšlení...61 // 6.5 Zpracování 1. verze mise, vize a strategických cílů...63 // 6.6 Segmentace...63 // 6.7 Analýza okolí...66 // 6.8 Předpověď poptávky...67 // 6.8.1 Základní východiska...67 // 6.8.2 Principy předvídání poptávky...68 // 6.9 Určení faktorů ovlivňujících strategii...70 // 6.9.1 Odhalení faktorů...70 // 6.9.2 Prognóza vývoje faktorů a jejich vliv na vývoj poptávky...72 // 6.10 Kvantifikace předpovědi poptávky...73 // 6.11 Zjištění tržního podílu v zájmových regionech...77 // 6.12 Analýza konkurence...78 // 6.13 Analýza vědeckotechnického rozvoje...79 // 6.14 Analýza energetiky, ekologie, pracovních sil...81 // 6.15 Analýza vlastního zdravotnického zařízení...82 // 6.16 Formulace mise, vize, strategických cílů a zásadního // rozhodnutí...84 // 6.17 Zpracování dílčích strategií...90 // 6.17.1 Nákladové strategie...90 // 6.17.2 Cenová strategie a určení cílových cen (Target Prices)...91 // 6.17.3 Využití informačních technologií...93 // 6.18 Stanovení a zavedení stimulace...94 // 6.19 Formulace strategických operací...104 // 6.20 Zhodnocení efektivity variant strategie...109 // 6.21 Výběr varianty ? realizaci...111 // Přílohy:...115 // 1. Tabulky strategie...116
// 2. Mapa strategických rizik...136 // Část III. Implementace strategie zdravotnických zařízení...137 // 7. Úvod...139 // 8. Postupové kroky...141 // 8.1 Schválení obsahu strategie...141 // 8.2 Vyhlášení strategie...142 // 8.3 Vytvoření a zavedení systému strategického řízení...144 // 8.4 Hodnocení průběhu strategických operací...145 // 8.5 Permanentní aktualizace strategie...147 // 8.6 Prosazení strategie metodou systematického, vlídného, // ale neúprosného nátlaku...156 // 9. Závěr...169 // Přílohy:...171 // 1. Hodnocení faktorů rizika...172 // 2. Prognóza bilance finančních zdrojů a jejich užití...178 // 3. Statut strategického řízení zdravotnického zařízení...179 // 4. Příklad strategické operace...192

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC