Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.10.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10) Půjčeno:40x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
57 s.

objednat
ISBN 80-7042-957-7 (brož.)
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
Obsahuje úvod, závěr
Bibliografie: s. 57
Marketing teritoriální - texty učební
Rozvoj regionální - marketing - texty studijní
000111415
1 // OBSAH PŘEDMĚTU // Úvod...3 // 1. Nový styl řízení veřejného sektoru...7 // 2. Teritoriální marketing a jeho vztah к jiným konceptům LORR...15 // 3. Nástin typologie teritoriálního marketingu...23 // 4. Principy komplexního teritoriálního marketingu...33 // 5. Základní komponenty a charakteristické rysy komplexního teritoriálního marketingu... 37 // 6. Obvyklé prioritní osy a typické projekty...45 // 7. Závěrem...55 // Literatura...57

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC