Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.8) Půjčeno:23x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
53 s.

objednat
ISBN 80-7042-954-2 (brož.)
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
Obsahuje úvod
Bibliografie: s. 53
Vzdělávání distanční - texty učební
000112844
Místo úvodu // 1 Distanční vzdělávání, jeho vznik a vývoj // 1.1 Charakteristika distančního vzdělávání // 1.2 Vznik a vývoj distančního vzdělávání // 1.3 Efektivnost distančního vzdělávání // 1.4 Distribuce distančního vzdělávání // 2 Distanční vzdělávání versus jiné formy vzdělávání // 3 Strategie distanční výuky // 3.1 Co je odlišného na distančním učení // 3.2 Proč učit na dálku // 3.3 Plánování a organizace distanční výuky // 3.4 Analýza studentských potřeb // 3.5 Zefektivnění vyučovacích návyků // 3.6 Zlepšení interakce a zpětné vazby // 4 Zavádění distančního vzdělávání // 4.1 Etapa návrhu // 4.2 Etapa vývoje // 4.3 Stadium hodnocení // 4.4 Zkoušení // 5 Výhody a nevýhody distančního vzdělávání // 5.1 Výhody // 5.1.1 Výukové materiály // 5.1.2 Řízení výuky // 5.1.3 Komunikace // 5.2 Nevýhody // 6 Hodnocení v distančním vzdělávání // 6.1 Typy hodnocení // 6.2 Metody hodnocení // 7 Úspěšnost v distanční výuce // 7.1 Profil distančního studenta // 7.2 Vývoj distančních studentů // 7.3 Zdokonalování distanční výuky // 7.4 Časté dotazy // 7.5 Kdy jsou distanční studenti úspěšní? // 7.6 Pár důležitých rad k interakci mezi studenty // 8 Vznik distančního kurzu nebo programu...36 // Výběr a příprava potřebného množství tutorů...37 // Organizační zajištění studia... 37 // Zpracování výukových materiálů a jejich odborné posouzení...37 // Realizace pilotního kurzu...38 // Vyhodnocení pilotního kurzu a provedení potřebných úprav a změn. 38 // Finanční kalkulace a stanovení event, školného...38 // Certifikace...38 // Zajištění nabídky a propagace kurzu či programu...38 //
9 Výukové opory, tutor, tutoriál, samostatné práce...40 // 9.1 Struktura kapitoly...40 // 9.2 Principy, které je třeba dodržovat při psaní distančních studijních // textů...41 // 9.3 Některé používané symboly...41 // 9.4 Tutor...42 // 9.5 Tutoriál...45 // 10 Systémy pro řízení výuky...46 // 10.1 Základní charakteristiky LMS... 46 // 10.1.1 Co je LMS?... 46 // 10.1.2 Hlavní funkce LMS...47 // 10.1.3 Uživatelé LMS...:...47 // 10.1.4 Nástroje pro studující...47 // 10.1.5 Nástroje návrháře...48 // 10.1.6 Nástroje tutora...48 // 10.2 Některé LMS...48 // 10.3 Zmínka o výběru vhodného LMS...49 // 10.3.1 Co brát v úvahu při výběru LMS?...49 // 11 Korespondenční úkol...52 // Závěr a použitá literatura...53

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC