|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(7.8) Půjčeno:39x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 1.
|
|
Praha : H & H, 1992
|
|
127 s. ; 20 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-85467-75-5 (brož.)
|
|
Obsahuje bibliografii a rejstřík
|
|
|
|
|
|
|
|
000113197
|
|
Zkrácený záznam
|
|
OBSAH // Strana // Předmluva ... 5 // 1. Historie psycholingvistiky // 1.1. Počátky psycholingvistiky ... 7 // 1.2. Základní teoretické směry ... 13 // 1.3. Formování současného psycholingvistického // paradigmatu ... 26 // 2. Dnešní psycholingvistika // 2.1. Východiska ... 31 // 2.2. Tematické vymezení ... 32 // 2.3. Psycholingvistika v interdisciplinárním kontextu . 33 // 3. Řečová komunikace a její modelováni // 3.1. Základní otázky ... 38 // 3.2. Činitele řečové komunikace ... 42 // 3.3. Segmentace řečové komunikace ... 48 // 3.4. Vztah mezi záměrem produktora a porozuměním // recipienta ... 51 // 4. Předpoklady řečové komunikace // 4.1. Vymezení problematiky ... 67 // 4.2. Vývojové souvislosti ... 68 // 4.3. Mentální slovník ... 72 // 4.4. Komplexní přistup ? předpokladům řečové komunikace 80 // 5. Řečově komunikační normy // 5.1. Společenské aspekty řečově komunikačních norem ... 85 // 5.2. Individuální aspekty řečově komunikačních norem .. 89 // 3 // Strana // 6. Osvojování jazyka díteten // 6.1. Specifika dětské řeči ... 93 // 6.2. Základní teoretické koncepce ... 94 // 6.3. Faktory vývoje dětské řeči ... 97 // 7. Metody psycholingvistického výzkumu // 7.1. Vědecké metody ... 102 // 7.2. Teoretické a empirické postupy ... 103 // 7.3. Komplexní metody ... 111 // Závěrečná poznámka ... 113 // Literatura ... 114 // Rejstřík // 124
|