Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:1x 
BK
Vyd. 1
Praha : Grada, 1997
159 s.

objednat
ISBN 80-7169-360-X (brož.)
němčina
Přeloženo z němčiny
Management cílový - příručky
000113290
OBSAH // PŘEDMLUVA 7 // 1. CÍLOVÝ MANAGEMENT JAKO ZÁKLADNÍ ÚKOL PODNIKÁNÍ 11 // 1.1 Proč je cílový management tak důležitý 11 // 1.2 Pyramida podnikových cílů 13 // 1.2.1 Strategické cíle 14 // 1.2.2 Operativní podnikatelské cíle 20 // 1.3 Model operativního managementu 22 // 2. SÁM SEBE VÉST ? CÍLI 27 // 2.1 Význam cílů v každodenním (pracovním) životě 27 // 2.2 Motivační cílová kritéria 28 // 2.3 Racionální cílová kritéria 32 // 2.4 Od cíle ? opatření 36 // 2.5 Analýza silového pole - co ovlivňuje vaše cíle? 36 // 2.6 Uzavření vlastní cílové smlouvy 41 // 2.7 Cíle a časový management 42 // 2.7.1 Od plánování životních cílů ? plánování denních cílů 43 // 2.7.2 Znáte typický průběh vašeho dne? 43 // 2.7.3 Pracujete v souladu s vaší výkonnostní křivkou? 46 // 2.7.4 Pracujete podle priorit? 47 // 2.7.5 Umíte správně odhadnout spotřebu času? 47 // 2.7.6 Jste důslední také v očividných maličkostech? 48 // 2.7.7 Dělíte smysluplně svůj pracovní den? 49 // 2.7.8 Bráníte se úspěšně proti vašim zlodějům času? 50 // 2.7.9 Deset typů pro efektivní časový management 51 // 2.8 Situační analýza - radar na nepokoje 52 // 2.9 Cílově orientované rozhodování ’ 56 // 2.9.1 Čtyřfázový model rozhodovacího procesu 58 // 2.9.2 Rozhodovat metodicky správně 60 // 2.9.3 Rizika rozhodování 64 // 2.9.4 Rozhodovat se spolehlivě 65 // 2.10 Cílově orientovaná analýza problému
66 // 2.10.1 Správná definice problémů 70 // 2.10.2 Analýza příčin podle Ishikawova diagramu 71 // 2.10.3 Ohodnocení nejdůležitějších příčin 73 // 3. CÍLOVÉ VEDENÍ ZAMĚSTNANCŮ 77 // 3.1 Základní předpoklady pro vedení pomocí cílů 77 // 3.2 Od podnikových cílů ? cílům zaměstnanců 79 // 3.3 Jednání o cílech 86 // 3.4 Strukturní součásti jednání o cílech 87 // 3.4.1 Procesní součásti jednání o cílech 89 // 3.4.2 Kontrola cílů 92 // 3.5 Rozhovor nad zhodnocením a stanovením ročního cíle 95 // 3.6 Příprava hodnotícího rozhovoru z psychologického hlediska 100 // 4. CÍLOVĚ ORIENTOVANÉ VEDENÍ SKUPIN 103 // 4.1 Cílová pracovní skupina ?? // 4.2 Vedoucí pracovník jako moderátor ?6 // 4.2.1 Změna hodnot znamená změnu vedení 106 // 4.2.2 Požadavky na moderátora 107 // 4.2.3 Základní psychologický postoj moderátora 108 // 4.2.4 Základní zásady moderace ?8 // 4.3 Interakční techniky moderované skupinové práce 109 // 4.3.1 Jednobodová otázka HO // 4.3.2 Vyzývací otázka 113 // 4.3.3 Kartičková otázka ?5 // 4.3.4 Vícebodová otázka 120 // 4.4 Příprava cílově orientovaného jednání 123 // 4.4.1 Analýza nákladů na jednání 124 // 4.4.2 Správná příprava jednání 126 // 4.4.3 Rámcová struktura pro úspěšný průběh jednání 129 // 4.4.4 Racionální zajištění výsledku 130 // 4.4.5 Dvanáct nej důležitějších bloků jednání 132 // 4.5 Skupinové psychologické efekty při
jednáních 133 // 4.5.1 Typy chování ve skupině 134 // 4.5.2 Role, které jsou ve skupině přijímány 137 // 4.6 Cílově orientované vedení jednání 138 // 4.6.1 Typy chování, které při jednáních působí jako rušivé vlivy 139 // 4.6.2 Efektivní řízení procesu při jednání 140 // 5. CONTROLLING 145 // 5.1 Controlling jako součást cílového managementu 145 // 5.2 Čtyři základní kameny controllingu 147 // 5.2.1 Cíle a plány 147 // 5.2.2 Sestavení přehledu jako zpětné vazby 148 // 5.2.3 Příčiny vzniklých odchylek 149 // 5.2.4 Protiopatření vůči odchylkám 150 // 5.3 Operativní systém cílového controllingu 154 // 5.3.1 Roční hodnocení cílů 154 // 5.3.2 Měsíční a čtvrtletní prověrky cílů 155 // 5.4 Controllingový rozhovor se spolupracovníky 156

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC