Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.8) Půjčeno:9x 
BK
1. vyd.
Praha : Portál, 1995
132 s. : il.

objednat
ISBN 80-7178-030-8 (brož.)
Pedagogická praxe
Obsahuje předmluvu
Vyučování - učení - efektivnost - nápady - cvičení - hry - příručky
Vyučování tvořivé - hry - osobnost - rozvoj - příručky
000113412
Rekat.
Obsah // Předmluva ... 5 // ČÁST I. Teoretická // 1. Učit se a vyučovat srdcem a rozumem...11 // 2. Učíme se celým tělem ...17 // 3. Jak určit učební typ?...29 // 4. Zlozvyky, které dělají školu školou ...41 // 5. Učit (vyučovat) jinak...47 // 6. Učit se jinak - spontánní učení...49 // 7. Co vyžaduje optimální učení?...55 // ČASTIL Praktická // 1. Spontánní učení ze zvědavosti ...63 // 1.1 Škatulko, posuň se! ...65 // 1.2 Matrice ...69 // 1.3 Příběh v dopisech (řetězový dopis) ...74 // 1.4 Hra na detektivy (Kdo je to?) ...84 // 1.5 Schovávaná...90 // 2. Spontánní učení z radosti z pohybu...97 // 2.1 Zrcadlení - asociativní učení...99 // 2.2 Chytat - hledat - objevovat ...104 // 2.3 Vyměnit - ulovit ...108 // 2.4 Štafety ...113 // 2.5 Učivo k zapamatování - tance - písničky...117 // 2.6 Učení hrou v přírodě ...123 // 3. Pozornost jako proměnná v procesu učení...125 // 3.1 Cvičení zaměřené pozornosti...126 // 3.2 Cvičení distributivní pozornosti ...128 // 3.3 Cvičení selektivní pozornosti...131

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC