Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.03.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17.5) Půjčeno:35x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Agentura Strom, 2003
237 s.,front. : il.

objednat
ISBN 80-86106-09-8 (brož.)
Obsahuje ilustrace, fotografie, úvod, slovníček, seznam autorů s jejich fotografiemi
Vyučování - projekty - sborníky
000113995
UCIM S RADOSTI // /5 // Obsah // Poznámka editorky /7 Vladimíra Spilková: Úvod /8 Jak se orientovat v této knize /11 Kvality dobré školy /12 ’ // Hana Košťálová: O jakou pedagogiku usilují autoři této knihy /18 // Hana Košťálová: Efektivní vyučování respektuje přirozené procesy učení /25 // UČÍM S RADOSTÍ I - PROMĚNY ŠKOLY // Karel Rýdl, Zdeněk Brož: Proměna školy /37 Jana Kargerová, Iva Cichoňová, Michal Lokaj: // Jak pracuje ředitel a učitel ve škole, která ví, co chce /47 Vít Beran: Pomozte mi řídit školu! /57 Božena Blažková: Škola bez drog, násilí a šikany? /69 // Hana Šundová: Umění jednat s rodiči aneb Jak se snažím o dobré vztahy /77 // UČÍM S RADOSTÍ II // - HLEDÁNÍ CEST ke kooperaci, projektům, obsahu učiva // Jolana Fuchsová, Vlasta Kimáková, Hana Kasíková: Kooperativní učení - hledání cest /85 Bohumil Zmrzlík, Pavel Wojnar: Nejednoduchá cesta celoškolních projektů /91 Bohumil Zmrzlík: Den nápadů /92 // Rodina - náruč lásky a bezpečí /94 Pavel Wojnar: Den napříč školou /96 // Den napne Evropou /99 // Jana Feřteková: Je na nás hodná, ale nic nás nenaučí /101 Miroslav Marada: Didaktika geografie /105 // (Hana Košťálová: Učivo - vécné učivo - základní učivo - rozšiřující učivo - redukce učiva) /112 Jana Feřteková: Kapličky, křížky, zvoničky /115 Jitka Kmentová: S kvintou do 12. století /121 Bohumil Zmrzlík, Pavel Wojnar: Jak se dělá školní
časopis aneb Mendelíček má deset let /127 // UČÍM S RADOSTÍ III // - JAK ZAČÍT, když máme vyučovací předměty // Michal Černý: Zapeklitá matematika /135 // (Hana Košťálová: Individualizace a integrace) /144 // Ladislav Hruška, Věra Krejčová: Jak „Začít spolu" v chemii /149 // Martina Procházková: Jak začít s myšlením v 8. třídě? /161 // Hledání pravidel aneb Detailní popis krocení „divé zvěře" /161 Mechanická práce /165 Výkon /168 // Že se na to nevykašleš /171 Markéta a Nikola Křístkovi: Pracovní listy /173 // 6/ // UČÍM S RADOSTI // UČÍM S RADOSTÍ IV - JAK HODNOTIT // Milena Hyklová, Ondřej Hausenblas: Pro koho jsou jedničky - za co a na co? /185 (Hana Košťálová: Vejce, nebo slepice? Jiná výuka - jiné hodnocení, nebo jiné hodnocení - jiná výuka?) /191 Jitka Kmentová, Ondřej Hausenblas: Jak poznat dobrý sloh aneb Co všechno můžeme vyčíst ze slohové práce /197 Jitka Kmentová: Učíme se pracovat s kritérii hodnocení aneb Jak jsme psali Dekameron /211 // Slovníček /226 // Vizitky autorů této knihy /230 O programech /235

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC