|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(4) Půjčeno:8x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
1. vyd.
|
|
Praha : Agentura Strom, 1993
|
|
|
|
|
|
ISBN 80901662-0-2
|
|
PAU : přátelé angažovaného učení ; sv. 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
000114117
|
|
Rekat.
|
|
OBSAH // 1. Úvod... // 2. Angažované učení... // 3. Kritika tradičního pojetí vzdělávání . . // 4. Což takhle další transformaci školství?... 21 // 5. Co tedy je vnitřní školská reforma?... 24 // 6. Principy angažovaného učení ... 26 // 7. Proč, kdy a jak ... 28 // 8. Aplikace principů angažovaného učení v běžné práci // školy... 32 // 8.1. Princip samostatného myšlení a kolektivní // spolupráce ... 33 // 8.2. Princip angažovanosti a zodpovědnosti za svěřené // úkoly... 37 // 8.3. Princip uplatnění pozitivní motivace ... 42 // 8.4. Princip dobrovolnosti uvědomělé tvořivé činnosti . . 46 // 8.5. Princip pochopení učiva všemi žáky... 51 // 8.6. Princip řešení náročných problémových úkolů ... 55 // 8.7. Princip převahy kladného hodnocení... 59 // 8.8. Princip respektování osobnosti ... 65 // 8.9. Princip funkčního využívání méně obvyklých // pedagogických situací... 68 // 8.10. Princip otevřeného systému výchovy a vzdělávání . 73 // 9. Zkusme projektovou výuku... 74 // 10. Plánování a přípravy... 80 // 11. Několik poznámek ? řídící práci... 82 // 12. Kudy a jak dál?... 87 // 13. Pojďte ? nám do třídy!... 89 // 14. LITERATURA... 90 // 15. PŘÍLOHY...* ’ ’ ‘ 93 // CD 00 4)
|
|
(OCoLC)39563103
|
|
cnb000083023
|