OBSAH // Úvod 5 // 1 Vzdělávací projekt a jeho východiska 7 // 1.1 Co jsou projekty a jak je řídíme? 7 // 1.2 Co je to vzdělávací projekt? 10 // 1.3 Součásti vzdělávacího projektu 11 // 1.4 Kdo zodpovídá za tvorbu vzdělávacího projektu? 12 // 1.5 Kdo schvaluje vzdělávací projekty? 19 // 1.6 Specifika vzdělávacích projektů pro dospělé 22 // 1.6.1 Kolbův cyklus učení 22 // 1.6.2 Čtyři styly vzdělávání 24 // 1.6.3 Teorie učení ve vzdělávám dospělých 25 // 1.6.4 Androdidaktický proces a jeho základy 27 // 1.6.5 Etapy androdidaktického procesu 29 ; // 1.6.6 Androdidaktické principy 29 // 2 Příprava vzdělávacího projektu 34 // 2.1 Identifikace vzdělávacích potřeb 34 // 2.2 Charakteristika a cíle vzdělávacího projektu 38 // 2.3 Výběr účastníků - stanovení cílové skupiny 43 // 2.4 Stanoveni obsahu (kurikula) vzdělávacího projektu 44 // 2.5 Volba vzdělávacích forem, metod a pomůcek 46 // 2.6 Stanovení časového a místního plánu 62 // 2.7 Materiální, technické a finanční zabezpečení 63 // 2.8 Lektorské zajištění 64 // 2.9 Způsob vyhodnocení vzdělávacích výsledků účastníků akce 65 // 2.10 Organizační zajištění akce 67 // Literatura 68