Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.09.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13) Půjčeno:52x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Mladá fronta, 1999
190 s.

objednat
ISBN 80-204-0747-2 (brož.)
Souvislosti ; 16
angličtina
Originál: Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
Bibliografie: s. 179-181
Masmédia - vývoj - studie
Programy televizní - pořady zábavné - kritiky - studie
000114774
OBSAH // Předmluva... 7 // ČÁST PRVNÍ // 1. Médium je metaforou ... 11 // 2. Média jako epistemologie... 24 // 3. Amerika v éře tištěného slova... 38 // 4. Myšlení éry tištěného slova... 52 // 5. Svět jako kaleidoskop... 72 // ČÁST DRUHÁ // 6. Věk zábavy... 91 // 7. „A teď...“... 107 // 8. Pojďme spolu do Betléma... 122 // 9. Dejte někomu hlas ... 133 // 10. Vyučování jako zábava... 151 // 11. Huxleyovské varování... 164 // Poznámky ... 173 // Bibliografie... 179 // Rejstřík... 182

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC