|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(13) Půjčeno:52x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 1.
|
|
Praha : Mladá fronta, 1999
|
|
190 s.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-204-0747-2 (brož.)
|
|
Souvislosti ; 16
|
|
angličtina
|
|
Originál: Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business
|
|
Přeloženo z angličtiny
|
|
Obsahuje rejstřík
|
|
Bibliografie: s. 179-181
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Masmédia - vývoj - studie
|
|
Programy televizní - pořady zábavné - kritiky - studie
|
|
|
|
|
|
000114774
|
|
OBSAH // Předmluva... 7 // ČÁST PRVNÍ // 1. Médium je metaforou ... 11 // 2. Média jako epistemologie... 24 // 3. Amerika v éře tištěného slova... 38 // 4. Myšlení éry tištěného slova... 52 // 5. Svět jako kaleidoskop... 72 // ČÁST DRUHÁ // 6. Věk zábavy... 91 // 7. „A teď...“... 107 // 8. Pojďme spolu do Betléma... 122 // 9. Dejte někomu hlas ... 133 // 10. Vyučování jako zábava... 151 // 11. Huxleyovské varování... 164 // Poznámky ... 173 // Bibliografie... 179 // Rejstřík... 182
|