Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:88x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2004
152 s.

objednat
ISBN 80-7042-373-0
Obsahuje tabulky, grafy a dotazník
"Spis Výzkumného záměru organizace VZO : msm 174500001" -- Tiráž
Bibliografie na s. 127-135
Učebnice - školy střední - výběr - studie
Učebnice - školy základní - výběr - studie
000117661
Obsah // 1 Úvod...5 // 1.1 Vymezení problematiky a cíle práce...5 // 1.2 Vymezení základních pojmů...9 // 2 Teoretická východiska...13 // 2.1 Současný stav poznám o přijímám učebnic...13 // 2.1.1 Přístupy k přij ímání učebnic...13 // 2.1.2 Vztah mezi kurikulem a učebnicí... 14 // 2.1.3 Formy státní kontroly přijímání učebnic...15 // 2.1.4 Hodnocení a analýza učebnic...17 // 2.1.5 Kritéria pro hodnocem učebnic při jejich schvalování a výběru... 19 // 2.1.6 Pedagogická způsobilost učitelů hodnotit a vybírat učebnice.21 // 2.2 Přehled dosavadních výzkumů v oblasti přijímám učebnic...23 // 2.2.1 Výzkumy přijímám učebnic...23 // 2.2.2 Výzkumy úlohy učitele při výběru učebnic...26 // 2.3 Shrnutí teoretických východisek...29 // 3 Přístupy ? přijímání učebnic v ČR a vybraných zemích...30 // 3.1 Přehled publikování a přijímání učebnic v různých zemích...30 // 3.2 Schvalování a výběr učebnic v ČR, na Slovensku, v Rakousku a v Bavorsku 35 // 3.3 Shrnutí - tendence vývoje a srovnání s ČR...44 // 4 Empirické zjišťování úlohy učitele při výběru učebnic na školách...46 // 4.1 Formulace výzkumného problému, cílů výzkumu a stanovení hypotéz...46 // 4.2 Procedury výzkumu...49 // 4.2.1 Technika výběru zkoumaného vzorku...49 // 4.2.2 Výzkumná metoda...51 // 4.2.3 Pilotáž a předvýzkum...52 // 4.2.4 Metody statistického zpracování dat...57 // 4.3 Výsledky výzkumného
šetření...58 // 4.3.1 Charakteristika zkoumaného souboru...58 // 4.3.2 Prezentace získaných dat a interpretace výsledků...63 // 4.3.2.1 Ověřování hypotéz...63 // 4.3.2.2 Úloha učitelů a jiných aktérů při výběru učebnic...71 // 4.3.2.3 Vliv vnějších faktorů na výběr učebnic...83 // 4.3.2.4 Způsob výběru aktuálních učebnic...90 // 4.3.2.5 Používám učebnic a spokojenost učitelů s učebnicemi.99 // 4.3.2.6 Potřeby učitelů ve vztahu ? výběru učebnic...103 // 4.3.3 Shrnutí a závěry výzkumu...113 // 4.3.3.1 Shrnutí a závěry obsahové...113 // 4.3.3.2 Diskuse a závěry metodologické...115 // 4.3.3.3 Implikace pro praxi a problémy pro další výzkum...116 // 5 Shrnutí a závěr studie...120 // 6 Summary...123 // Literatura // Přílohy // 3

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC