Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 1999
202 s. : il.

objednat
ISBN 80-7169-643-9 (brož.)
Obsahuje rejstřík.
VRML 97 (jazyk) - příručky
000118290
Obsah // Úvod...9 // O čem se dočtete v této knize...9 // Členění knihy...9 // Konvence použité v knize...10 // 1. Historie VRML...11 // 1.1 VRML 1.0...11 // 1.2 VRML 97...12 // 2. Základní vlastnosti VRML...15 // 2.1 Hierarchická struktura scény...15 // 2.2 Struktura VRML souboru...17 // Hlavička...18 // Graf scény...18 // Prototypy...18 // Události...19 // 2.3 Typy atributů...20 // 2.4 Srovnání VRML a HTML...23 // Společné vlastnosti...23 // Rozdílné vlastnosti...24 // 2.5 Propojení VRML a HTML...26 // 3. Popis VRML uzlů...27 // 3.1 Geometrická tělesa...27 // Box...30 // Cone...32 // Cylinder...33 // Sphere...35 // ElevationGrid...36 // Extrusion...40 // IndexedFaceSet...43 // IndexedLineSet...46 // PointSet...49 // 3.2 Vzhled geometrických těles...50 // Color...51 // Material...52 // 3.3 Uzly pro nanášení textur...55 // Background...56 // ImageTexture...57 // MovieTexture...58 // PixelTexture...58 // TextureCoordinate...v...59 // TextureTransform...60 // 3.4 Skupinové a synovské uzly...62 // Anchor...63 // Billboard...65 // Collision...67 // Group...68 // Inline...69 // LOD...70 // Switch...72 // Transform...75 // 3.5 Světelné zdroje...79 // DirectionalLight...79 // PointLight...81 // SpotLight...83 // 3.6 Senzorové uzly...86 // ProximitySensor...88 // TimeSensor...91 // VisibilitySensor...95 // CylinderSensor...98 // PlaneSensor...100 // SphereSensor...104 // JouchSensor...107 // 3.7 Časově závislé uzly...109 // AudioClip...111 // Sound...112
// MovieTexture...116 // 3.8 Vázané uzly...119 // Background...121 // Fog...123 // Navigationlnfo...125 // Viewpoint...129 // 3.9 Interpolátory...134 // Colorlnterpolator...135 // Coordinatelnterpolator...137 // Normallnterpolator...140 // Orientationlnterpolator...140 // Positionlnterpolator...140 // Scalarlnterpolator...140 // 3.10 Text ve VRML... 141 // FontStyle...141 // Text...145 // 3.11 Uzel Script...148 // 3.12 Uzel Worldlnfo...152 // 4. Programování ve VRML...153 // 4.1 Java...153 // Propojeni s uzlem Script...153 // Zpracování vstupních událostí...153 // Práce s atributy a událostmi...154 // Třídy a metody pro práci s uzly a jejich atributy...157 // 4.2 JavaScript...161 // Propojení s uzlem Script...161 // Spuštění scriptu...162 // Metoda initializeO a shutdown()...162 // Získávání vstupních událostí...163 // Přístup к atributům uzlu Script...163 // Přístup к atributům ostatních uzlů... 164 // Vysílání zpráv...164 // Browser interface...165 // 5. Modelování VRML světů...166 // 5.1 SGI Cosmo Worlds...167 // Uživatelské prostředí...168 // 5.2 Sony Community Place Conductor...173 // Uživatelské prostředí...174 // 5.3 3D Studio MAX...178 // Nástroje pro vytváření VRML uzlů...179 // Export do VRML 2.0...185 // 6. VRML prohlížeče...187 // 6.1 Cosmo Player 2.0...187 // Uživatelské prostředí...188 // Ovládací prvky prohlížeče...189 // 6.2 Microsoft VRML 2.0 Viewer...193 // Uživatelské prostředí...194
Ovládací prvky prohlížeče...195 // Místní nabídka...199 // Zajímavé webové zdroje...200 // Rejstřík...201

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC