Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12.6) Půjčeno:199x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Portál, 1999
318 s. : 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   Plný text PDF 
   * Návod pro Bookport 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 80-7178-290-4 (váz.)
ISBN 80-262-0323-2 (e-kniha)
ISBN 978-80-262-0323-0 (e-kniha)
Obsahuje bibliografii na stranách 308-315, bibliografické odkazy a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
Pedagogika srovnávací - učebnice vysokošk.
Školství - Česká republika - svět - srovnání - učebnice vysokošk.
000122255
Předmluva 9 // Konstrukce knihy 9 // Pojetí knihy 10 // Poděkování 11 // Část první: Vědecké základy srovnávací pedagogiky // 1 Proč potřebujeme mezinárodní komparace vzdělávacích // systémů 15 // 2 Srovnávací pedagogika: teorie a aktivity 21 // 2.1 Vývoj srovnávací pedagogiky 22 // 2.2 Teorie a metodologie srovnávací pedagogiky 29 // 2.3 Organizační struktury a informační báze 33 // 2.4 Terminologické potíže při komparaci vzdělávacích systémů .44 // Část druhá: Vzdělávací systémy: struktury a fungování // 3 Preprimární vzdělávání (předškolní výchova) // 3.1 Instituce preprimárního vzdělávání // 3.2 Pojetí preprimárního vzdělávání // 3.3 Specifické rysy systémů preprimárního vzdělávání .. // 3.4 Trendy a problémy preprimárního vzdělávání z pohledu // mezinárodní komparace // 4 Primární a základní vzdělávání // Struktury primárního a základního vzdělávání // Obsahy primárního a základního vzdělávání // Procesuálni charakteristiky primárního a základního vzdělávání // Žáci z pohledu mezinárodní komparace // Učitelé z pohledu mezinárodní komparace // 5 Vyšší sekundární vzdělávání // 5.1 Současné typy vyššího sekundárního vzdělávání // 5.2 Mezinárodní trendy ve vyšším sekundárním vzdělávání // 5.3 Komparace kurikula ve vyšším sekundárním vzdělávání // 5.4 Výsledky zemí ve vyšším sekundárním vzdělávání. // 6. Terciární a vysokoškolské vzdělávání: neuniverzitní a univerzitní // 6.1 / Terciární neuniverzitní vzdělávání // 6.2 Terciární univerzitní vzdělávání // 6.3 Dostupnost terciárního vysokoškolského vzdělávání // 6.4 Lidské zdroje v terciárním vysokoškolském vzdělávání // 7 Vzdělávání dospělých a distanční vzdělávání //
7.1 Vzdělávání dospělých a související pojmy // 7.2 Mezinárodní komparace vzdělávání dospělých // 7.3 Distanční vzdělávání // Třetí část: Trendy, problémy a perspektivy vzdělávání v mezinárodním kontextu // 8 Vzdělávání a sociální stratifikace // 8.1 Problém „rovnost příležitostí k vzdělávání“ // 8.2 Vzdělávání a vliv sociálního původu // 8.3 Elitní vzdělávání // 9 Vzdělávání a trh práce // 9.1 Přechod ze školy do práce // 9.2 Nezaměstnanost a úrovně vzdělání // 10 „Školní neúspěšnost“ v mezinárodní komparaci // 10.1 Ukazatele školní neúspěšnosti v zemích Evropské unie a OECD // 10.2 Školní neúspěšnost v sekundárním vzdělávání v USA // 10.3 Nedokončování studia v terciárním vzdělávání // 11 Rodiče a školy: problémy a trendy kooperace // 11.1 Vliv rodičů na školy v různých zemích // 11.2 Realita vztahů mezi rodiči a školami // 12 Cizí jazyky v českém a evropském vzdělávání // 12.1 Cizí jazyky v povinném vzdělávání: zahraniční situace // 12.2 Cizí jazyky v českém vzdělávacím systému // 12.3 Evropanství a diskutabilní problémy vzdělávání v cizích // jazycích // 13 Slovenská republika: stav vzdělávacího systému // 13.1 Vývoj slovenského vzdělávacího systému po roce 1993 // 13.2 Vzdělávací výsledky slovenských žáků z pohledu mezinárodní // evaluace // 13.3 Prognózy vývoje slovenského školství // Úvaha na závěr // Příloha: Mezinárodní standardní klasifikace vzdělávání ISCED 1997 // Literatura // Rejstřík
(OCoLC)43613284
cnb000768139

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC