Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.09.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:14x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Triáda, 2005
308 s.,front.

objednat
ISBN 80-86138-70-4 (brož.)
Delfín ; [vol.] 63
Obsahuje předmluvu, jmenný a věcný rejstřík
Bibliografie na s. 259-281
Psycholingvistika - studie
000122460
OBSAH // PŘEDMLUVA/7 // NA POČÁTKU/n // 0povaze výstupu // 1/ pohled k babylonské věži /13 // Seznámení se záhadami psycholingvistiky // 2/ DĚTI, NAROZENÍ A JAZYK / 22 Co se děti naučí o jazyce, ještě než se narodí // 3/ ČINČILY TO UMĚJÍ TAKÉ / 34 // Jak se naučíme rozlišovat mezi různými zvuky // 4/CO SE (NA)UČÍME DĚLAT SE SLOVY/44 // Osvojování slov ajejich kombinací // 5/ USPOŘÁDÁNÍ SLOVNÍKU / 67 Fonémy, slabiky a jiné způsoby vyhledávání slov // 6/JAK SLOVA (NAKONEC) NACHÁZÍME/78 // Zpřístupňování mentálních reprezentací slov // 307 // 7/ ČAS LETÍ JAKO VODA / 99 // Jak chápeme věty I. Jak se vyrovnáváme s nejednoznačností // 8/ KDO UDĚLAL CO A KOMU? /120 // Jak chápeme věty II. Jak zjišťujeme, o kom se mluví, co se říká a komu se co děje // 9/ O VÝZNAMU VÝZNAMU /137 // Pojmy souvisejícís porozuměním a významem // 10/ PRÁCE MLUVIDEL/160 // Jak produkujeme slova a věty // 11/PSANÉ SLOVO/184 Psací soustavy, čtení, pohyby očí a Sokrates // 12/ KDYŽ SE TO VŠECHNO POKAZÍ / 205 // Poruchy řeči // 13/ PROPOJENÍ MOZKOVÝCH STRUKTUR / 229 // Umělá inteligence a učení jazyka // 14/ SESTUP Z BABYLONSKÉ VĚŽE / 250 // Všechny jazyky nebyly stvořeny jako sobě rovně // Literatura / 259 Poznámka překladatelky / 283 Doslov Ivy Nebeské / 287 Jmenný rejstřík / 297 Věcný rejstřík / 299 // 308

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC