Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.04.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(49.5) Půjčeno:99x 
BK
Praha : Lidové noviny, 2005
248 s.

objednat
ISBN 80-7106-840-3 (brož.)
Další názvový údaj z obálky: co je to nadání, druhy nadání, výchova nadaného dítěte, nadání postižených
Obsahuje úvod, údaje o autorovi
Bibliografie: s. 243-246
Děti talentované - výchova - příručky
000122961
Obsah // ČÁST PRVNÍ: NĚCO PRO ZAČÁTEK Dvod, // který nedoporučuji přeskočit 7 // Mít nadané dítě, // to je skvělý úspěch 10 // Malé psycholingvistické odbočení, které snad číst nemusíte, ale neuškodí 14 // ČÁST DRUHÁ: MÝTY A REALITA // Hledání podstaty nadání aneb Vyvracení mýtů 21 // Čím se liší nadání a talent? aneb Čtení z bible 23 // Je nadání dědičné? // aneb Listování v latinském slovníku 27 // Je nadání výsadou elity? // aneb Vzpomínka na Komenského 37 // Je nadání stálé? // aneb O kvantitativním vývoji talentu 41 // Ve kterých oblastech se nadání projevuje? aneb Malá procházka historií 49 // ZAMĚŘENO NA TALENTY ANEB NADÁNÍ MÁ KAŽDÝ // ( // Je nadání totéž co schopnosti? aneb O struktuře lidského talentu 56 // Jaký je vztah nadání a postižení? aneb Poslední dva mýty o talentu 66 // Rekapitulace plus několik dalších informací, například o tom, kolik je vlastně nadaných lidí 72 // Další malé odbočení, // tentokrát k historii, psychometrice a neurologii 81 // ČÁST TRETÍ: CESTA ŽIVOTEM // Jak se vyvíjí já, motivace a schopnosti aneb O vejci a slepici 91 // Co je a jak vzniká inteligence aneb O ježcích a liškách 97 // O kvalitativním vývoji nadání // aneb O tom, jak strážníci hledali ztracenou Růženku 110 // ČÁST ČTVRTÁ: NADANÉ DĚTI V RODINĚ A VE ŠKOLE Jaké je nadané dítě // aneb O Milánkovi, kterému babička nepomohla 125 // Formování
talentů v rodině aneb Výchovné desatero 135 // Poradenství pro nadané děti // aneb O tom, zda Filip je nebo není nadaný 142 // Formování talentů ve škole // aneb Od Komenského po zítřek 153 // Práce s nadanými postiženými // aneb S handicapem ke kvalitě a smyslu života 168 // ČÁST PÁTÁ: TALENTY JSOU RŮZNÉ // Intelektové (rozumové) nadání, // jak se projevuje a jak podporovat jeho rozvoj 179 // Umělecké nadání // a o možnostech, jak s ním naložit 190 Pohybové nadání // aneb O tanci, sportu a jejich pěstování 204 Praktické nadání // aneb O pokaženém autě a řízení lidí 215 // Poslední malé odbočení aneb Ode všeho trochu 220 // :ást šestá: něco na závěr // Ještě několik informací, // možná jen zajímavých, možná i užitečných 255 Přání nakonec // aneb Trocha opatrného optimismu 240 Literatura 242

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC