Klíčové kompetence výzva současného vzdělávání -- Nástroje pro rozvoj sebehodnocení žáků -- Základní pravidla zpětné vazby -- Hledání dobré otázky -- Pozitivní hodnocení i sebehodnocení a jejich rozvíjení -- Stupnice a škály -- Žákovské portfolio -- Podmínky pro rozvoj klíčových kompetencí žáků -- a jejich sebehodnocení -- Metody aktivního učení -- Třífázový model učení -- 1. blok aktivit -- Analogie -- Co mě motivuje -- Co mi o mně řekla kamera -- Čím budu? -- Styly učení Čtyři živly v lavicích -- Styly učení Devět inteligencí podle H. Gardnera , -- Extrovert introvert -- Dopis kamarádovi -- Dotazník učebních stylů -- Já jako robot -- Kolumbův objev Ameriky -- Jak si organizuji svůj čas -- Je svět práce pro mě „španělská vesnice"? -- Kdo je vrah? -- Kreativní myšlení -- Krok za krokem -- Který smysl využívám při učení nejčastěji? -- Manuál ke zvládnutí školní docházky -- Jak bude vypadat můj den za 20 let? -- Můj názor -- Můj osobní plán učiva -- Myšlenkové mapy mého sebepoznání -- Můj talent -- Posuzování -- Na tržišti -- Průzkum veřejného mínění ve třídě -- Rarášci -- Třídní miminko -- Vědecká konference -- Z jiného pohledu -- Budování a rozvíjení podněcujícího prostředí ve třídě -- Nástroje pro management třídy -- 2. blok aktivit -- Pozorovatelé -- Smrt černých pasažérů -- Spolupráce ve třídě -- 3. blok aktivit aktivity
pro individuální práci žáků -- V čem jsem se zlepšil/a -- Můj oblíbený předmět -- Návod pro rodiče -- Největší problém, který jsem zvládl/a -- Problémy mého okolí -- Vysněné povolání -- Můj hrdina -- Přílohy