Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.01.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.5) Půjčeno:19x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2009
190 s. : barev. il. ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-2790-5 (váz.)
ISBN 978-80-247-6730-7 (online ; pdf)
Expert
Obsahuje bibliografii na s. 183-189, bibliografické odkazy a rejstřík
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ..
000177214
1. Firemní identita a image -- 1.1 Firemní identita a image co všechno to znamená -- 1.2 Firemní identita nadnárodních společností -- 1.3 Firemní identita jako součást firemní strategie -- Proč se vůbec firemní identitou zabývat? -- 1.4 Vztahy systému firemní identity a image -- 1.5 Firemní identita, značka a symbol -- 1.6 Firemní identita a společenská zodpovědnost firem -- 2. Co všechno představuje firemní identita -- 2.1 Co všechno patří k firemní identitě -- 2.2 Firemní design {corporate design) -- Logo -- Jak si vybrat správného autora? -- Jak se dobrat k cíli -- Soutěž designérů -- 2.3 Firemní komunikace {corporate communication) -- K čemu analýza firemní komunikace slouží, co zjišťujeme -- 2.4 Firemní kultura {corporate culture) -- Co konkrétně patří do firemní kultury? -- Jak můžeme firemní kulturu zkoumat -- 2.5 Místo produktu v systému firemní identity -- 3. Osobnost firmy a jak jí rozumět -- 3.1 Každá firma má svoji osobnost -- 3.2 Vývoj a utváření osobnosti firmy -- 3.3 Paralely mezi osobností člověka a osobností firmy -- 3.4 Člověk ve firmě -- 3.5 Vývoj firmy a vazby na firemní identitu -- 4. Image a proč se o něj zajímat -- 4.1 Pojem image a trocha historie -- 4.2 Komponenty a druhy image -- Druhy image -- Jak vytvářet image -- 4.3 Vlastnosti image a jejich klasifikace -- 4.4 Společenská odpovědnost firem a image -- 5. Image a emoce jak je vyjádřit -- 5.1 Emoce v našem životě --
5.2 Emoce z pohledu marketéra a jejich význam pro oslovení spotřebitele -- 5.3 Význam emocí pro tvorbu image -- Proč je emocionální oslovení tak důležité? -- Komplexní působení emocí -- 5.4 Význam obrazů pro budování image -- 6. Analýza image-jak image poznávat a měnit -- 6.1 Důvody analýzy image -- Co nám přináší analýza image -- 6.2 Metodické přístupy k analýze image -- 6.3 Vybrané metody analýzy image -- Polaritní profil (sémantický diferenciál) -- Projektivní metody a techniky -- Standardizované techniky -- Analýza vnímání značky v konkurenčním kontextu -- 6.4 Případové studie analýzy image -- Nízkonákladové aerolinie -- Analýza image automobilů Skoda historie -- Analýza image značky Škoda Auto současnost -- 7. Případová studie: Cl České republiky nekonečný příběh -- 7.1 Jaký image má země a jaký to má smysl -- 7.2 Proč vůbec budovat corporate identity a image země -- 7.3 Role loga při budování Cl a image země -- 7.4 Jak „budujeme" corporate identity naší země -- Testované logotypy a jejich hodnocení -- 7.5 Zkrácený název Česko pro Českou republiku -- Přehledně a stručně—proč Česko? -- Pokračování první využívání loga a vše kolem -- Pokračování druhé máme bubliny -- Nekonečný příběh samozřejmě nekončí -- Přílohy -- Otevřený dopis Českému olympijskému výboru, Českým sportovním svazům, -- politikům, podnikatelům, médiím apod -- Dopis ministrovi zahraničních věcí

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC