Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.08.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
Příručka
1. vyd.
Brno : Computer Press, 2009
214 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.)
Business books
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
000177393
KAPITOLA PRVNÍ -- SVĚT VSTOUPIL DO NOVÉ EKONOMICKÉ ÉRY -- Co je vlastně tržní turbulence? -- Faktory způsobující chaos -- Shrnutí -- KAPITOLA DRUHÁ -- NESPRÁVNÉ REAKCE MANAGEMENTU NA TURBULENCI JSOU DNES RISKANTNÍ -- Rozhodnutí o alokaci dostupných prostředků v rozporu -- s firemní strategií a kulturou -- Plošné snižování nákladů místo specificky cílených -- a promyšlených kroků -- Zkratkovitá řešení usilující o udržení cash-flow -- bez ohledu na klíčové partnery -- Snižování výdajů na marketing, podpora značky -- a vývoj nových výrobků -- Snižování cen v době klesajících tržeb -- Odcizování se zákazníkům v důsledku snižování výdajů spojených s prodejem -- Omezování výdajů na školení a rozvoj zaměstnanců -- v období ekonomické krize -- Nedocenění dodavatelů a distributorů -- Shrnutí -- KAPITOLA TŘETÍ -- MODEL ŘÍZENÍ CHAOSU -- Zavedení systému včasného varování -- Vytváření klíčových scénářů -- Výběr scénářů a strategie -- Shrnutí -- KAPITOLA ČTVRTÁ -- VYTVÁŘENÍ ODOLNÝCH SYSTÉMŮ MANAGEMENTU -- Systém řízení chaosu -- Finanční oddělení a oddělení informačních technologií -- Výroba a provoz -- Nákup a zásobování -- Lidské zdroje -- Shrnutí -- KAPITOLA PÁTÁ -- VYTVÁŘENÍ ODOLNÝCH SYSTÉMŮ MARKETINGU -- Běžné marketingové reakce na krize -- Strategické reakce marketingu na nástup krize -- Provozní problémy, před kterými stojí marketingové oddělení Shrnutí -- KAPITOLA ŠESTÁ -- JAK PROSPEROVAT V ÉŘE TURBULENCÍ -- Udržitelnost podnikání -- Shrnutí

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC