KAPITOLA PRVNÍ -- SVĚT VSTOUPIL DO NOVÉ EKONOMICKÉ ÉRY -- Co je vlastně tržní turbulence? -- Faktory způsobující chaos -- Shrnutí -- KAPITOLA DRUHÁ -- NESPRÁVNÉ REAKCE MANAGEMENTU NA TURBULENCI JSOU DNES RISKANTNÍ -- Rozhodnutí o alokaci dostupných prostředků v rozporu -- s firemní strategií a kulturou -- Plošné snižování nákladů místo specificky cílených -- a promyšlených kroků -- Zkratkovitá řešení usilující o udržení cash-flow -- bez ohledu na klíčové partnery -- Snižování výdajů na marketing, podpora značky -- a vývoj nových výrobků -- Snižování cen v době klesajících tržeb -- Odcizování se zákazníkům v důsledku snižování výdajů spojených s prodejem -- Omezování výdajů na školení a rozvoj zaměstnanců -- v období ekonomické krize -- Nedocenění dodavatelů a distributorů -- Shrnutí -- KAPITOLA TŘETÍ -- MODEL ŘÍZENÍ CHAOSU -- Zavedení systému včasného varování -- Vytváření klíčových scénářů -- Výběr scénářů a strategie -- Shrnutí -- KAPITOLA ČTVRTÁ -- VYTVÁŘENÍ ODOLNÝCH SYSTÉMŮ MANAGEMENTU -- Systém řízení chaosu -- Finanční oddělení a oddělení informačních technologií -- Výroba a provoz -- Nákup a zásobování -- Lidské zdroje -- Shrnutí -- KAPITOLA PÁTÁ -- VYTVÁŘENÍ ODOLNÝCH SYSTÉMŮ MARKETINGU -- Běžné marketingové reakce na krize -- Strategické reakce marketingu na nástup krize -- Provozní problémy, před kterými stojí marketingové oddělení Shrnutí -- KAPITOLA ŠESTÁ -- JAK PROSPEROVAT V ÉŘE TURBULENCÍ -- Udržitelnost podnikání -- Shrnutí