Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

Nakonečný (@@20121024-14:08:37@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(46) Půjčeno:46x 
BK
Příručka
Olomouc : Poznání, 2006
200 s. : il. ; 22 cm

objednat
ISBN 80-86606-49-X (váz.)
000179260
5 // Obsah // Předmluva...11 // I. Od narození až do školy...13 // 1. První starost rodičů...13 // 2. Mluvíme o citech...19 // 2.1 Dítě je milované, ale je i milující?...20 // 2.2 Nemoc v rodině a citové postoje...24 // 2.3 Citové vzory v rodině...25 // 3. Co s názory rodičů?...31 // 4. Já a můj bráška...33 // 5. Děda, babička a city dítěte...37 // 6. Od rána až do večeraaneb co můžeme pokazit mezi třetím // a sedmým rokem... 39 // 6.1 Všichni stejně a bez úlev...39 // 6.2 Jdeme do školky a do práce...40 // 6.3 Cit při probuzení a odchod do školky...42 // 6.4 Cesta ze školky domů a povídání s rodiči...43 // 6.5 Chodíme nakupovat...45 // 7. Co je to dárek...47 // 7.1 Filip má svátek...48 // 8. Dětský pokoj...51 // 9. Co s tím, když zlobí...54 // 10. Jedeme na výlet...57 // 11. Televize, počítač a knihy...59 // 12. Kdy do školy a kdy ne?...62 // 13. Co nakonec?...67 // II. Od první třídy do puberty...69 // 1. Bude mu šest a půjde ? zápisu...69 // 1.1 Bez přípravy doma to nepůjde...71 // 2. Jak má vypadat zralý školák...73 // 2.1 Chce opravdu vědět to, na co se ptá...73 // 2.2 Zvládá rituály ráno a večer...74 // 2.3 Šaty si dává na jedno místo...77 // 2.4 Umí si připravit aktovku...79 // 2.5 Vydrží hodinu pracovat u stolečku a dokončí to, co začalo.81 // 6 Lidmila Pekařova: Jak žít a nezbláznit se // 2.6 Umí mluvit s dospělými...83 // 2.7 Hraje si s dětmi, nejen vedle nich...84
// 2.8 Je zvladatelné, umí se s rodiči dohodnout...88 // 2.9 Zná bezpečnostní pravidla...89 // 3. Citová výchova mladšího školáka...91 // 3.1 Jak učit dítě projevovat lásku...92 // 3.2 Pomáhání...96 // 3.3 Nemoc v rodině - musíme si pomáhat... 97 // 3.4 Sourozenci...98 // 3.5 Sexuální výchova a cit...100 // 3.6 Příbuzní a láska dětí...102 // 4. Režim mladšího školáka...103 // 4.1 Domácí rozvrh hodin...103 // Příloha 1: Rituál „jak vstávať...105 // Příloha 2: Obrázkový seznam „co do školy"...106 // Příloha 3: Obrázkový domácí rozvrh školáka...107 // 4.2 Denní režim...HO // 4.3 Pokoj školáka...? // 4.4 Osobní svoboda, zájmy a zábava školáka...114 // 4.5 Televize, počítač a četba...117 // 4.6 Školní výlet...120 // 4.7 Výlety s rodiči...122 // 4.8 Rodinné návštěvy...124 // 5. Učení ho nebaví, nic si nepamatuje...127 // 5.1 Když učení nejde a ambice dítěte jsou veliké, // nastupuje nemoc...129 // 5.2 Žákovská knížka plná poznámek...130 // 5.3 Proč jsou děti agresivní a drzé...131 // 6. Úskalí puberty...146 // 6.1 Co patří ? pubertě...146 // 6.2 Právo a svoboda...149 // 6.3 Hygiena a sex...162 // 6.4 Vlastní pokoj a soukromí...154 // III. Od puberty ? dospělosti...157 // 1. Studium nebo řemeslo...157 // 1.1 Kam s ním...157 // 1.2 Je chytrý a neučí se...159 // 1.3 Maturant, ale nezaměstnaný...162 // Lidmila Pekařova: Jak žít a nezbláznit se // 7 // 2. Mladé lásky...164
// 2.1 Musíme se brát...165 // 3. Po maturitě a před promocí...168 // 4. Život s partou a zábava...173 // IV. Dospělost a stáří...175 // 1. Známe vůbec své dítě?...175 // 1.1 Výchova byla stejná, děti jsou různé...177 // 2. Rodiče a jejich rady do života...179 // 2.1 Rodinné štěstí očima rodičů a dětí...181 // 2.2 Snacha a zeť - tchyně a tchán...183 // 3. Společné bydlení...188 // 4. Rodinné oslavy...193 // 5. Vliv staré generace na děti svých dětí...197 // 6. Závěr...199 // Slovo autorky pro nejstarší čtenáře této knihy...200
(OCoLC)85711646

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC