Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 02.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.3) Půjčeno:19x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2010
162 s. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3009-7 (brož.)
ISBN 978-80-247-6357-6 (online ; pdf)
Sociologie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
000180068
1. Od elitního přes masové k univerzálnímu terciárnímu vzdělávání: konceptuální rámec - Petr Pobian // 1.1 Elitní, masové a univerzální terciární vzdělávání // 1.2 Od elitního k univerzálnímu: kam došla Česká republika? // 1.3 Od elitního k univerzálnímu? Přehled tematických kapitol // Použitá literatura // 2. Od elitního k univerzálnímu terciárnímu vzdělávání: tematické pohledy // 2.1 Studenti v procesech univerzalizace terciárního vdělávání - Libor Prudký // 2.1.1 Vývoj nárůstu počtu studentů terciárního vzdělávání pokus o strukturální pohled // 2.1.2 Některé souvislosti posunů v průběhu studia // 2.1.3 Změny v rovnostech šancí ke studiu terciárního vzdělávání v České republice? // 2.1.4 Diference v kvalitě vzdělávání uvnitř terciárního vzdělávání v České republice? // 2.1.5 Poznámka o diferencích v participaci studentů na vzdělávání a fungování vysokých škol // 2.1.6 Místo shrnutí a závěrů // Použitá literatura // 2.2 Vyučující na cestě od elitního přes masové k univerzálnímu terciárnímu vzdělávání - Petr Pabian // 2.2.1 Kvantita a kvalita: pokles, nebo diverzifikace kvality? // 2.2.2 Relevance: komu patří terciární vzdělávání a výzkum? // 2.2.3 Akademická komunita: konec společenství? // 2.2.4 Závěr // Použitá literatura // 2.3 Výzkum v terciárním vzdělávání - Karel Šima // 2.3.1 Úvod proces masifikace a proměny výzkumné kapacity vysokého školství // 2.3.2 Výzkum ve vysokoškolské politice vysoké školy v politice výzkumu // 2.3.3 Posilování výzkumné kapacity vysokého školství od konce devadesátých let // 2.3.3 Výzkumná kapacita // 2.3.4 Závěry // Použitá literatura // 3. Masifikace a obsahy terciárního vzdělávání - Libor Prudký // 3.1 Jaké jsou cíle masifikace terciárního vzdělávání ? //
3.2 Vybrané vlivy na obsahy terciárního vzdělávání // 3.2.1 Vzdělanostní společnost a její rozpory jako první z rámců obsahu terciárního vzdělávání // 3.2.2 Koncepty vzdělávání a jejich možnosti jako obsahových východisek pro zacílení variant terciárního vzdělávání // 3.2.3 Vzdělávání jako součást utváření osobnosti a společenství // 3.3 Vybrané koncepty obsahových směřování současné společnosti // 3.3.1 Koncept kvality a udržitelnosti života jako naplnění teorie racionální volby // 3.3.2 Koncept otevřené společnosti jako rámec rozvoje kvality a udržitelnosti života // 3.4 Svoboda jako kritérium pro odpovědi na otázku po obsahu a cíli současných společností i jako součást obsahů vzdělávání // 3.5 Diferenciace obsahů terciárního vzdělávání a učení se svobodě jako jejich atribut // Použitá literatura // 4. Závěr: shrnutí a výhledy // 4.1 Shrnutí: české vysoké školství mezi elitním // a univerzálním // 4.1.1 Vnímání přístupu k terciárnímu vzdělání // 4.1.2 Funkce vysokého školství // 4.1.3 Kurikulum a formy výuky // 4.1.4 Studentská kariéra // 4.1.5 Institucionální diverzita // 4.1.6 Rozhodovací mechanismy na celostátní úrovni // 4.1.7 Standardy kvality // 4.1.8 Kritéria pro vstup // 4.1.9 Akademická správa // 4.1.10 Vládnutí v rámci institucí // 4.1.11 Pokus o celkový pohled: nerovnoměrnosti vývoje a výsledná napětí // 4.2 Výhledy: rozšiřování horizontů // 4.2.1 Studenti a jejich působení v rámci rozvoje // vysokoškolského vzdělávání - Libor Prudký // 4.2.2 Vyučující a budoucnost českého terciárního vzdělávání - Petr Pabian // 4.2.3 Výzkum ve třech fázích masifikace VŠ - Karel Šima // 4.2.4 Rozvoj terciárního vzdělávání u nás bez zvážení obsahů a cílů - Libor Prudký // Použitá literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC