Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 02.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(26) Půjčeno:208x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2010
238 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-2697-7 (brož.)
ISBN 978-80-247-6947-9 (online ; pdf)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 235-237
Popsáno podle tištěné verze
000180122
1. Terminologie dřívější a současná // 2. Etiologie příčiny vzniku ADHD // 3. Diagnostická kritéria ADHD // 3.1 Diagnostický postup // 3.2 Diferenciální diagnostika // 4. Popis základních projevů ADHD // 4.1 Základní projevy ADHD v jednotlivých vývojových // stadiích dítěte // 4.2 Porucha pozornosti // 4.3 Hyperaktivita // 4.4 Impulzivita // 4.5 Percepčně motorické poruchy // 4.5.1 Poruchy motoriky a senzomotorické koordinace // 4.5.2 Poruchy percepčních a kognitivních funkcí // 4.6 Poruchy paměti // 4.7 Poruchy myšlení a řeči // 4.8 Emoční poruchy a poruchy chování // 4.9 Shrnutí základních projevů ADHD u dětí školního věku // 4.10 Vliv ADHD na prožívání a chování dětí // 5. Možnosti ovlivňování projevů ADHD pomocí výchovného vedení // 5.1 Obecné zásady výchovného vedení // 5.2 Nesprávné výchovné postupy // 5.3 Možnosti ovlivňování poruchy pozornosti // 5.4 Možnosti ovlivňování hyperaktivity // 5.5 Možnosti ovlivňování impulzivity // 5.6 Možnosti ovlivňování poruch motoriky a motorické koordinace // 5.7 Možnosti ovlivňování poruch paměti, zejména paměti krátkodobé // 5.8 Možnosti ovlivňování percepčních poruch // 5.9 Možnosti ovlivňování poruch myšlení a řeči včetně komunikace // 5.9.1 Komunikace dětí s ADHD // 5.9.2 Komunikace pedagogů s rodiči dětí s ADHD // 5.10 Možnosti ovlivňování emočních poruch a poruch chování // 5.10.1 Řešení výchovných problémů // 5.10.2 Jak řešit výchovné problémy shrnutí //
6. Ovlivnění projevů ADHD pomocí relaxačních technik // 6.1 Působení relaxačních technik // 6.2 Specifika použití relaxačních technik u dětí s ADHD // 6.3 Obecné zásady pro nácvik relaxačních technik // 6.4 Kdy a kde cvičíme relaxační techniky // 6.5 Vlastní relaxační techniky // 6.5.1 Různé typy poloh pro relaxační cvičení // 6.5.2 Relaxační cvičení // 6.5.3 Dechová cvičení // 6.5.4 Jógová cvičení // 6.5.5 Hudební relaxace // 7. Ovlivňování projevů ADHD pomocí farmakoterapie // a kognitivně behaviorální terapie // 7.1 Farmakoterapie // 7.2 Kognitivně behaviorální terapie // 8. Postavení dítěte s ADHD ve škole // 8.1 Právní předpisy MŠMT ČR upravující přístup k žákům // se specifickými poruchami učení a chování // 9. Období dospívání hyperaktivních dětí // 9.1 Volba dalšího vzdělávání a povolání u hyperaktivních dětí // kariérové poradenství // 10. Období dospělosti // 11. Klady a zápory hyperaktivity // 12. Závěr // Příloha 1 Bezradník // Příloha 2 Ukázka pravidel // Příloha 3 Orientační dotazník pro učitele k ADHD // Příloha 4 Dotazník pro učitele ke kariérovému poradenství
(OCoLC)607525877
cnb002027385

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC