Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.09.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:24x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
184 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-247-3376-0 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 181-184 a bibliografické odkazy
000191203
1. Politika public relations geneze -- 1.1 Šaman, král a kardinál -- 1.2 Politika, věc veřejná -- 1.3 Moderní společnost a nová elita -- 1.4 Nástup public relations -- 1.5 Válečná propaganda a velká válka -- 1.6 E. L. Bernays, otec public relations -- 1.6.1 Formování občanského souhlasu -- 1.6.2 Revoluce, banány a CIA -- 1.6.3 Propaganda, blahobyt a demokracie -- 1.7 Joseph Goebbels, pán myšlenek třetí říše -- 1.7.1 Film, nacismus a politická propaganda -- 1.7.2 Věčný Žid (Der Ewige Jude) -- 1.7.3 Žid Süs (Jud Süs) -- 1.8 Propaganda a public relations -- 1.8.1 Propaganda v běhu času -- 1.8.2 Propaganda, pravda a vzdělání -- 1.8.3 Propaganda, rozlišení a charakteristika -- 1.8.4 Argumentační a rétorická manipulace techniky -- 2. Public relations teorie a praxe -- 2.1 Public relations, definice a vymezení pojmu -- 2.1.1 Public relations a veřejné mínění -- 2.1.2 Public relations, sociální kontrola a hegemonie elit -- 2.1.3 Public relations a ideologie -- 2.1.4 Public relations a propaganda -- 2.1.5 Public relations a etika -- 2.1.6 Public relations a psychologické operace -- 2.1.7 Public relations a agentury public relations -- 2.1.8 Public relations a marketing -- 2.1.9 Public relations a reklama -- 2.1.10 Public relations a marketingová komunikace -- 2.2 Public relations a regulace informačního toku -- 2.2.1 Public relations a publicita -- 2.2.2 Public relations a usměrňováni informací -- 2.2.3 Aktivní public relations
-- 2.2.4 Reaktivní public relations -- 2.3 Public relations a předání zájmového sdělení -- 2.3.1 Public relations, informační zdroje a komunikační kanály -- 2.4 Public relations a masová média -- 2.4.1 Masová média a současná společnost -- 2.4.2 Informační filtry -- 2.4.3 Informační filtry, taktika a strategie PR -- 2.4.4 Kritická škola a hegemonie elit -- 2.4.5 Dominantní zdroje a informační monopol -- 2.4.6 Kulturní imperialismus -- 2.4.7 Liberální paradigma konkurence -- 2.4.8 Chaotický tok a nástup nové hegemonie -- 2.4.9 Masová média a jejich společenská funkce -- 2.4.10 Základní vlivy na mediální a žurnalistické výstupy -- 2.4.11 Publikum a účinky masových médií -- 2.4.12 Účinky masových médií na jednotlivce -- 3. Public relations a politická praxe -- 3.1 Mocenská elita a vztahy s veřejností -- 3.1.1 Mocenská elita a politická třída -- 3.1.2 Koloběh elity a teorie elity -- 3.2 Politická propaganda a formování souhlasu -- 3.2.1 Politická propaganda a autorita -- 3.2.2 Politická propaganda a krycí organizace -- 3.2.3 Politická propaganda a politické instituty -- 3.2.4 Politická propaganda a informační manipulace -- 3.2.5 Politická propaganda a formování veřejného mínění -- 3.2.6 Politická propaganda a obraz nepřítele -- 3.2.7 Public relations a politický projev -- 4. Případové studie -- 4.1 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (I. dějství) -- 4.1.1 Raketová základna,
občanská veřejnost a formování souhlasu -- 4.1.2 Raketová základna USA a public relations české vlády -- 4.1.3 Vrtěti radarem aneb Občanská veřejnost se aktivizuje -- 4.2 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (II. dějství) -- 4.3 PR a kauza regionálních válek -- 4.3.1 Rusko-gruzínská válka o Jižní Osetii -- 4.3.2 Lité olovo v pásmu Gazy
(OCoLC)681497234
cnb002125052

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC