Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.09.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.6) Půjčeno:3x 
BK
1. vyd.
Brno : Masarykova univerzita, 2009
153 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-210-5078-5 (brož.)
angličtina, norština
300 výt.
Část. přeloženo z angličtiny a norštiny
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Anglické resumé
000191292
Ola Hoff Kaldestad -- Vstupní poznámky výzvy ve vedení, řízení a správě norských škol -- 1. JORUNN M0LLER -- Přístupy k vedení školy ve Skandinávii -- 2. Vegard Kvam -- Účast ve školské byrokracii o limitech a možnostech jednání -- 3. Roald Valle -- Organizační systém vedení škol -- 4. Ola Hoff Kaldestad -- Společná vize školy pomoc pro rozvoj školy, nebo prach -- v zásuvce psacího stolu? -- 5. Áshild Olaussen, Hans Petter Wollebaek -- Nové řízení veřejného sektoru -- 6. Britt Ulstrup Engelsen, Berit Karseth -- Vzdělávací plán ve školské reformě — pozměněný pohled na znalosti? -- 7. Jan Gilje -- Krédo učitele — co znamená v učitelské praxi? -- 8. Jan Spurkeland -- Vztahové vedení -- 9. Halvor Bjornsrud -- Výzkumné partnerství při rozvoji škol (s využitím vyprávění) -- 10. Einar Reigstad -- Ředitelská škola kvalifikace ředitelů škol a budoucnost -- norského školství -- Příloha ke kapitole 10

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC