Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
EB
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2011
203 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3609-9 (brož.)
ISBN 978-80-247-7802-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7725-2 (online ; epub)
němčina
Přeloženo z němčiny
000200254
Úvodem: Sedm zásad pro jednání v mezních situacích // Jazyková poznámka // Zásada první: Udělejte si analýzu komunikačního partnera // Analýza komunikačního partnera před vyjednáváním // Jakou pozici a motivy má váš komunikační partner? // Jaký obsah jednání očekává váš partner? // Zjistěte si důležité informace // Nechte komunikačního partnera sledovat // Tipy pro přípravu najednání // Analýza komunikačního partnera při jednání // Využívejte analytické naslouchání // Analyzujte mluvu komunikačního partnera! // Prodávat a vyjednávat // Správné řešení pro správný motiv // Méně protestů // Struktura otázek // Upozorněte na motivy // Předpokládejme, ze // Analyzujte řeč těla komunikačního partnera! // Analýza řeci téla // Zásada druhá: Jděte za svým cílem s jasnou strategií // Strategie // Strategie první: vyvíjení tlaku // Strategie druhá: uhýbání // Strategie třetí: vyhovění // Strategie čtvrtá: partnerství // Strategie pátá: kompromis // Jakou strategii byste měli použít? // Jak důležité je pro vás dosažení dohody? // Jak je rozdělena moc? // Jaké společné zájmy mají obě strany? // Jaké osobní vazby máte ke komunikačnímu partnerovi? // Jaký vzájemný vztah byste si představovali po vyjednávání? // Taktika // Taktika první: objetí // Taktika druhá: precedent // Taktika třetí: nepravdy // Taktika čtvrtá: sliby // Taktika pátá: návrh kompromisu // Taktika šestá: lichocení // Taktika sedmá: zlý a hodný policista // Taktika osmá: zasedací pořádek // Psychologický tip —jak vstupovat do místností // Taktika devátá: odvolávání se na vyšší autoritu // Taktika desátá: určování času // Sami určujte, jak dlouho se bude o jednotlivých tématech mluvit // Sami rozhodujte o tom, jak co nejlépe rozdělit dostupný čas //
Sami rozhodujte o tom, kdy je lepší jednání raději odročit // Zásada třetí: Přesvědčte těmi pravými argumenty // Nechte komunikačního partnera hovořit jako prvního // Informujte komunikačního partnera o přínosech, které mu můžete // nabídnout // Jednejte o cílové oblasti, ne o cílovém bodu // Dodržujte zásadu reciprocity // Uveďte co nejméně argumentů // Jako první uveďte svůj nejpádnější argument // Kolik argumentů potřebujete? // Mluvte řečí svého komunikačního partnera // Přesvědčte emocionálním jazykem // Navazujte na argumentaci komunikačního partnera // Zaměřte se na nejslabší argument komunikačního partnera // Zdůrazňujte pádnost, ne správnost svých argumentů // Říkejte jen to, co chcete říci // Když nemáte co říci, mlčte // Zásada čtvrtá: Převezměte ve vyjednávání vůdčí roli // Vliv stresu na vaši výkonnost // Poznejte stres a využijte jej // Vydejte se na tribunu // Vyhněte se pasti instinktů // Když budete napadeni nereagujte // Nepracujte na akcích komunikačního partnera, ale na svých reakcích // Předejte problém druhému // Zásada pátá: Ukažte svou moc // Buďte si vědomi své moci! // Ukažte svou moc! // Postarejte se o to, aby vyjednávání nemohlo zkrachovat! // Vyjednávání s nesympatickými osobami // Vyjednávání s iracionálními osobami // Vyjednávání s arogantními osobami // Vyjednávání s osobami působícími příliš mocně // Vyjednávání se skupinami // A kdo jste vy? Jakou máte roli? // Jak rozpoznat jednotlivé pozice? // Jak k jednotlivým pozicím přistupovat? // Důležité metody pro vyjednávání se skupinami // Vyjednávání s drogově závislými // Zásada šestá: Zlomte veškerý odpor // Varujte komunikačního partnera // Výstraha // Výhružka //
Nikdy komunikačního partnera nezahánějte do rohu // Emocionalizujte své varování // Při využívání tohoto postupu se osvědčilo položit si následující otázky // Neusilujte o vítězství na úkor komunikačního partnera, raději se ho // snažte získat pro sebe // Demonstrujte svou rozhodnost // Když je vaše varování ignorováno // Splňte svou výstrahu // Nabídněte komunikačnímu partnerovi možnost ústupu // Co když komunikační partner na vámi připravený můstek nevstoupí? // Co když komunikační partner na vámi připravený můstek vstoupí? Nikdy se neuchylujte k vítěznému úsměvu // Zásada sedmá: Postarejte se o to, aby dohoda byla dodržena // Když je podepsáno: důvěřujte, ale prověřujte! // Celou dohodu podrobně zapište, aby nebyl prostor pro různé // interpretace // Písemné formulování dosažené dohody // Utvrďte komunikačního partnera v tom, že se rozhodl správně
(OCoLC)746836335
cnb002185820

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC