Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.05.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
2 (hodnocen1 x )
(1) Půjčeno:3x 
BK
1. vyd.
Praha : Dokořán, 2011
222 s. : il., portréty, faksim. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7363-384-4 (brož.)
Bod
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
000200269
Obsah // Úvod // I. // Český turista ve druhé polovině 19. století... // 1.1 Kdo je turista?... // 1.2 Tiirista versus cestovatel... // 1.3 Cestovní příručka - nezbytná výbava turistova.. // 1.4 Doprava... // 1.5 Ubytování... // 1.6 Stravování... // 1.7 Cestování jako prostředek vzdělávání?... // 1.8 Turistovo poznávání světa během cest do zahraničí // 1.9 Quido Šimek - příklad typického českého turisty... // 1.10 Ženy na cestách... // 1.11.1 Červencová výprava do Paříže 1889... // 1.11.2 Srpnová výprava do Paříže 1889, // . pořádaná Klubem českých turistů... // 1.11.3 Společné výpravy na pařížskou // světovou výstavu 1900... // ...13 ...13 .. 16 ...17 // ••23 // ••32 // ..40 // ..48 // •59 // ..70 // •77 // .98 // 100 // II. Cestovatel-odbomík... // 2.1 Ani cestovatel, ani turista... // 2.2 Příprava cestovatcle-odborníka na cestu... // 2.3 Mezinárodní kongresy jako specifikum // cestování cestovatelů-odborníků... // 2.4 Antonín Frič, Vojta Náprstek, František Křižík // a Renáta Tyršová - příklad českých cestovatelů-odborníků... // 2.5 Řemeslník na cestách // aneb příklad Průmyslové jednoty... // 2.6 Učitelé a studenti na cestách... // 2.7 Vliv cestování do zahraničína českou společnost - // příklad průmyslového muzea... // 2.8 Cestování na světové výstavy jako téma, kterým žila česká společnost druhé poloviny devatenáctého století // 109
109 // .111 // “S // 118 // 128 // 142 // 45 // 148 // závér... // Poznámky ? jednotlivým kapitolám...jg! // Seznam pramenů a literatury...igy // Jmenný rejstřík...207 // Seznam zkratek... 208 // Přílohy...211
cnb002223011

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC