Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.1) Půjčeno:62x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011
74 s. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-978-0 (brož.) ISBN !978-8097368-978-0 (chyb.)
Obsahuje bibliografii na s. 72
000200776
OBSAH STUDIJNÍHO TEXTU // Úvod ...4 // 1. Východiska podpory zdraví ve škole...6 // 1.1 Pojetí zdraví ...6 // 1.2 Interakční pojetí zdraví...6 // 1.3 Integrující princípy ...8 // 1.4 Rizika ohrožující pohodu a zdraví ve škole...11 // 2. Obsah podpory zdraví ve škole...13 // 2.1 Pohoda prostředí ...13 // 2.1.1 Pohoda věcného prostředí...14 // 2.1.2 Pohoda sociálního prostředí...15 // 2.1.3 Pohoda organizačního prostředí...16 // 2.2. Zdravé učení ...19 // 2.2.1 Smysluplnost učení...19 // 2.2.2 Možnost výběru a přiměřenost ...22 // 2.2.3 Spoluúčast a spolupráce...24 // 2.2.4 Motivující hodnocení...25 // 2.3 Otevřené partnerství...27 // 2.3.1 Škola - model demokratického společenství...28 // 2.3.2 Škola - kulturní a vzdělávací středisko obce...30 // 3. Tvorba projektu pro podporu zdraví...31 // 3.1 Obecně o projektech ...31 // 3.2 Etapy projektu podpory zdraví ...32 // 3.3 Tvorba vlastního projektu...33 // 3.4 Analýza výchozího stavu ...33 // 3.5 Rámcový projekt, stanovení cílů a prostředků ...35 // 3.6 Prováděcí plán projektu...36 // 3.7 Prováděcí plán pro předmět Výchova ke zdraví...38 // 3.8 Vyhodnocení projektu - autoevaluace školy ...41 // 4. Náměty pro práci v seminářích...43 // Literatura...72
cnb002226025

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC