V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2003
65 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7248-185-1 (brož.)
100 výt.
"Základní informace k tématům kurzu, náměty ke cvičením v semináři i k samostatnému výcviku, problémové okruhy k testům, témata k seminárním pracím, seznam odborné literatury ke studiu"--Tit. s.
Úvodem 4 // Téma 1. Vymezení pojmu přesvědčování, principy přesv., vztah k jiným metodám ovlivňování 5 // Téma 2. Přesvědčování v životě člověka (z historie přesvědčování) 8 // Téma3. Přesvědčování jako komunikační proces IX // Téma 4. Předpoklady k užití metody přesvědčování 14 // Téma 5. Profil přesvědčovatele a přesvědčovaného 17 // Téma 6. Činitelé přesvědčování 23 // Téma 7. Faktory přesvědčování 26 // Téma 8. Intencionalita přesvědčování 31 // Téma 9. Metody přesvědčování 34 // Téma 10.Verbální a neverbální prostředky přesvědčování 38 // Téma 11. Přesvědčování jako součást manažerské činnosti 42 // Téma 12. Interkulturní specifika přesvědčování 47 // Téma 13. Efektivita přesvědčování 53 // Téma 14. Sebezdokonalování v přesvědčování 61 // Témata k seminárním pracím 62 // Témata k ústní formě závěrečného testu kurzu Argumentace a přesvědčování 63 // Seznam odborné literatury 64 // Téze ke studiu publikace Watzlawika, Bavelasové, Jackson: Pragmatika lidské // Komunikace 65