Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2012
183 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3780-5 (brož.)
ISBN 978-80-247-7585-2 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7586-9 (online ; epub)
Žurnalistika a komunikace
Obsahuje rejstřík
000228442
Úvodní poznámky // Poznámka k autenticitě // Poznámka k návodnosti // Komu je určena tato kniha? // 1. Úvod Krizová komunikace není ostuda // 2. Principy mediální komunikace // 2.1 Typologie médií // 2.2 Co je zájmem médií? // 2.3 Jak média získávají informace? // 2.4 Jak novináři zpracovávají informace? // 2.5 Morálka a etika médií // 2.6 Zpětná vazba // 2.7 Neprofesionální média // 2.8 Vliv médií // 2.9 Novináři jako lidé // 2.10 Mediální role // 2.11 Typy médií // 2.12 Závěr // 3. Krizová komunikace s médii: co, kdy, proč a jak // 3.1 Komunikace a krizová komunikace // 3.2 Mediální obraz a mediální dopady // 3.3 Cíle krizové komunikace // 3.4 Povaha krizové komunikace // 3.5 Úloha managementu v krizové komunikaci // 3.6 Situace pro krizovou komunikaci // 3.7 Nástroje krizové mediální komunikace // 3.7.1 Reagující tiskové zprávy a tisková prohlášení // 3.7.2 Tiskové konference k exponovaným problémům a tiskový brífink // 3.7.3 Získávání přímého prostoru v médiích // 3.7.4 Krizová inzerce // 3.7.5 Mediální lobbing // 3.7.6 Společenská aktivizace a mediální zaštiťování se // 3.7.7 Koncentrace a rozptylování problému // 3.7.8 Externalizace problému // 3.8 Použití nástrojů // 4. Obecná pravidla krizové komunikace // 4.1 Jak vidět média a jak se na ně dívat // 4.2 Zásady komunikace // 4.3 Co nikdy nedělat // 4.4 Záznam a ověřování // 4.5 Shrnutí //
5. Nejběžnější situace krizové komunikace // 5.1 Neberte to osobně // 5.2 Typické mediální problémy // 5.2.1 Problém 1: Nežádoucí agenda // 5.2.2 Problém 2: Nežádoucí obsah // 5.2.3 Problém 3: Nekorektní článek (text) // nebo autor // 5.2.4 Problém 4: Upřednostňování konkurence., // 5.2.5 Problém 5: Selektivní slepota // 5.2.6 Problém 6: Mediální kampaň // 5.2.7 Problém 7: Mediální smršť // 5.2.8 Problém 8: Morální krize // 6. Tváří v tvář médiím // 6.1 Mediální role obviněného // 6.2 Poskytování informací a komunikace // se žurnalisty // 6.3 Neformální komunikace // 6.4 Otázky a odpovědi // 6.5 Kolize a konfrontace // 6.6 Mediální atak // 6.7 Úplatky a dárky // 7. Guerillový boj // 7.1 Nepřímé prostředky krizové komunikace // 7.2 Oslovení publikem a zpětná vazba // 7.3 Malé sociální hnutí // 7.4 Legální guerilla // 7.5 Neformální nepřímá komunikace s novináři // 7.6 Kompromitace guerillové aktivity // 7.7 Vhodnost guerillového boje // 8. Co potom?
cnb002256322

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC