Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.10.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(21.3) Půjčeno:192x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2012
155 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4100-0 (brož.)
ISBN 978-80-247-7845-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7846-4 (online ; epub)
Pedagogika
Obálkový podnázev: s praktickými ukázkami
Obsahuje bibliografii na s. 145-150, bibliografické odkazy a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
000236192
OBSAH // ÚVOD...7 // 1. VÝUKA... 8 // 1.1 Transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky... 9 // 2. VYUČOVACÍ METODY ... 13 // 2.1 Klasifikace výukových metod ... 14 // 2.2 Vývoj vyučovacích metod... 22 // 2.2.1 Antické Školství... 22 // 2.2.2 Středověká Škola... 23 // 2.2.3 Renesance ... 24 // 2.2.4 Jan Ámos Komenský... 24 // 2.2.5 Johann Friedrich Herbart... 26 // 2.2.6 Reformní pedagogika ... 27 // 2.2.7 Pragmatická škola ...28 // 2.2.8 Pracovní škola ... 28 // 2.2.9 Činná škola... // 2.2.10 Alternativní školství // 2.3 Kritéria volby metod... 31 // 2.4 Preference výukových metod dnešními učiteli... 32 // 3. METODY TRADIČNÍHO VYUČOVÁNÍ ...36 // 3.1 Výhody a nevýhody tradičních a inovativních výukových metod ---38 // 3.2 Klasické výukové metody... 40 // 3.3 Metody slovní...41 // 3.3.1 Metody slovní - monobgické... 41 // 3.3.2 Metody slovní - dialogické... 47 // 3.4 Metody názorně demonstrační... 49 // 3.4.1 Předvádění a pozorování... 49 // 3.4.2 Práce s obrazem... 50 // 3.4.3 Instruktáž... 51 // 3.5 Metody dovednostně praktické... 53 // ss // 4. INOVATIVNÍ VÝUKOVÉ METODY...55 // 4.1 Metody diskusní... % // 4.2 Metody situační... 60 // 4.3 Metody inscenační... 63 // 4.4 Didaktická hra... 64 // 4.4.1 Interakční didaktické hry... 63 // 4.4.2 Simulační didaktické hry... 72 // 4.4.3 Scénické didaktické hry... 72 // 4.4.4 Další hlediska pro klasifikaci didaktických her... 76 // 4.5 Metody
heuristické, řešení problémů ... 77 // 4.6 Individualizovaná forma výuky... 83 // 4.6.1 Systémy individualizované výuky... 83 // 4.7 Samostatná práce žáků... 85 // 4.8 Diferencované vjmčování... 89 // 4.9 Skupinová výuka ... 90 // 4.9.1 Kooperativní výuka ... 93 // 4.10 Projektová výuka ... 93 // 4.10.1 Učení v životních situacích... 99 // 4.10.2 Otevřené vyučování... 101 // 4.11 Týmové vyučování... IO9 // 4.12 Výuka dramatem ... ? // 4.13 Metody kritického myšlení... 113 // 4.13.1 Třífázový model učení... 114 // 4.13.2 Brainstorming... ?9 // 4.13.3 Myšlenková mapa... 121 // 4.13.4 Metoda I N. S E R. T... 123 // 4.13.5 Pétilístek... 126 // 4.13.6 Předvídáni... 127 // 4.13.7 Řízené čteni... 132 // 4.13.8 Zpřeházené vély... I37 // 4.13.9 Volné psaní... 138 // 4.13.10 Vím - Chci se dozvédét - Dozvédéljsem se ... 138 // 4.13.11 Podvojný deník... 141 // ZÁVĚR ... // LITERATURA...145 // REJSTŘÍK VĚCNÝ...151 // REJSTŘÍK JMENNÝ ...15$
(OCoLC)791319312
cnb002342092

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC