Úvod // UMĚNÍ A MULTIMÉDIA // Multimediální dílo – teorie a praxe. Markéta Dvořáková, Ivo Medek : Úvod ; Multimédia a intermédia ; Znaky multimediálního díla ; Druhy multimediálních děl ; Obecné kompoziční principy a jejich přenositelnost do oblasti mulimediální kompozice ; Praktické aplikace kompozičních principů v multimediálním díle ; Ohně ; MrTVÁ? ; Oživlé automaty ; Bibliografie // Hudba v kontextu multimédií. Marin Flašar : K existenci izolovaných médií ; Definice multimédií ; Historická definice ; Richard Wagner a osvobozující totalita díla ; Alexander Skrjabin – barvy zvuku ; Der Blaue Reiter – pojem konsonance a disonance ; Farblichtmusik Alexandra László ; Italší futuristé – simultaneismus a polyexpresivita ; Iannis Xenakis a vize totálního elektronického díla ; Teoreická definice multimédií ; Multimedialita versus multimodalita: objekt versus subjekt ; Možnosti kritické teorie multimédií ; K archeologii multimédií ; Místo závěru ; Bibliografie // Umění prezentace: Prezentace/situace – akce MEMO_RANDOM. Tomáš Ruller // MÉDIA (A) UMĚNÍ // Nonartificiální hudba a počátky českého rozhlasového vysílání. Petr Macek : Mezi zábavou a uměním ; Proměny rozhlasového publika ; Za lehkou hudbu ; Bibliografie // Elektronika a konkrétní hudba: Marginálie o některých momentech vývoje elektronické a konkrétní hudby v brně konce 60. a začátku 70. let. Miloš Štědroň : K historii brněnského rozhlasového studia ; Bibliografie ; Prameny // Několik poznámek k ekmelické hudbě. Lubomír Spurný : Hudba budoucnosti? ; Postavení ekmelismu v rámci moderní hudby ; Dva pohledy na mikrotonalitu ; Bibliografie