Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.6) Půjčeno:95x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
144 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3857-4 (brož.)
ISBN 978-80-247-7718-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7719-1 (online ; epub)
Pedagogika
Dotisk 2012
Obsahuje bibliografii na s. 129-138, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
Popsáno podle tištěné verze
000239249
1. NADÁNÍ Z POHLEDU TEORIE // 1.1 Implicitní teorie nadání // 1.2 Definice nadání // 1.3 Stupně nadání // 1.4 Klasifikace nadání // 1.4.1 Sternbergova typologie // 1.4.2 Gardnerova typologie // 1.4.3 Typologie DeHaana a Havighursta // 1.4.4 Předmětová klasifikace // 1.4.5 Vertikální klasifikace // 1.5 Vnitřní a vnější podmínky nadání // 2. NADÁNÍ A POHLED Z NITRA LBI // 2.1 Nadání a mozek // 2.1.1 Vztah mezi vahou mozku a nadáním // 2.1.2 Nadání a vývoj mozku // 2.1.3 Nadání a hemisféry // 2.1.4 Propojení hemisfér // 2.1.5 Elektrická aktivita mozku // 2.1.6 Denní snéní // 2.1.7 Polospánek // 2.1.8 Spánek // 3. NADÁNÍ Z POHLEDU RODU // 3.1.1 Mužský a ženský mozek // 3.1.2 Různé strategie využívání mozku // 3.1.3 Rychlost a práce v časovém stresu // 3.1.4 Jazyk a řeč // 3.1.5 Emocionalita // 3.1.6 Rodové rozdíly a sluch // 3.1.7 Pozice v sociální skupině // 3.1.8 Rodové stereotypy // 3.1.9 Škola z hlediska genderu // 3.1.10 Zásady rodové pozitivní výuky // 4. NADÁNÍ Z POHLEDU VZDĚLAVATELE // Mýty a předsudky o nadaných // Bystré versus mimořádně nadané dítě // Obecné charakteristiky nadání // Jazykově nadané dítě // 4.4.1 Jak podporovat jazykovou inteligenci a rozvíjet jazykové nadání? // Matematicky nadané dítě // 4.5.1 Jak podporovat matematicko-logickou inteligenci? // Přírodovědně nadané dítě // 4.6.1 Jak podporovat přírodovědnou inteligenci? // 5. NADÁNÍ Z POHLEDU SOUPUTNÍKA // Deklarace práv nadaného dítěte ve vzdělávání // První kroky // 5.2.1 Vztyčte mety // 5.2.2 Myslete v souvislostech // 5.2.3 Oceňujte rozmanitost // 5.2.4 Důvěřujte druhým // 5.2.5 Myslete pozitivně // 5.2.6 Ujasněte si, co to znamená pro vás // Obecné principy práce s mimořádně nadanými // Jak utopit talent aneb Čeho se vyvarovat? // Jak se pozná škola vhodná pro nadané?
(OCoLC)746837496
cnb002197105

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC