Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.08.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2009
334 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-2231-0 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
000240413
Obsah // Poděkování...9 // O autorovi ...10 // Předmluva...11 // Úvod...13 // Komu je tato kniha určen...13 // Uspořádání knihy...14 // Poznámka redakce českého vydání... 15 // Typografické konvence...16 // Část I // Měření úspěchu // Kapitola 1 // Proč je pro vaše podnikání důležité rozumět provozu na // svém webu...19 // Informace nabízené webovou analytikou...20 // Rozhodnutí, s nimiž vám webová analytika může pomoci...22 // Návratnost investic do webové analytiky...23 // Kolik času byste tomu měli věnovat?...23 // Jak vám webová analytika pomůže porozumět provozu na vašem webu ..24 Shrnutí...26 // Kapitola 2 // Jaké metodiky máme ? dispozici...27 // Značkování stránek a serverové logy...28 // Soubory cookie ve webové analytice...30 // Získání povědomí o datech a jejich přesnosti...31 // Problémy ovlivňující přesnost údajů o návštěvnících u serverových logů...32 // Problémy ovlivňující přesnost údajů o návštěvnících u značkování stránek.33 // Problémy ovlivňující přesnost údajů o návštěvnících při použití souborů cookie...35 Srovnání dat různých systémů...37 // 4 // Obsah // Odlišné výsledky: Proč statistiky z PPC systémů neodpovídají přehledům analytických nástrojů... // Nesprávná interpretace dat: Lež, hnusná lež a statistika... // Shrnutí úvah o přesnosti a závěrečná doporučení... // Soukromí a webová analytika Shrnutí...
Kapitola 3 // Kdy je vhodné sáhnout po službě Google Analytics // Klíčové rysy a schopnosti služby Google Analytics... // Víte, že?... // Jak funguje služba Google Analytics... // Služba Google Analytics a soukromí uživatelů... // Software Urchin... // Google Analytics versus Urchin... // Kritéria pro volbu mezi nástroji Google Analytics a Urchin. // Shrnutí... // ,41 // ,42 // ,43 // 44 // 46 // 47 // ,.48 // ...50 // ,.51 // ,.52 // ..54 // ,.55 // ...56 // ..56 // Část II // Jak používat přehledy služby Google Analytics // Kapitola 4 // Používáme rozhraní služby Google Analytics...59 // Zjistitelnost ...60 // Orientace v informacích: rozvržení přehledů...61 // Výběr a porovnávání časových období...66 // Tvorba hodinových přehledů...69 // Plánovaný export dat...70 // Křížová segmentace...72 // Shrnutí...73 // Kapitola 5 // 10 nejdůležitějších přehledů...75 // Řídicí panel...76 // 10 nejdůležitějších přehledů...77 // Návštěvníci: Překryvná data mapy...77 // Elektronické obchodování: Přehled...80 // Cíle: Přehled...80 // Obsah // 5 // Cíle: Vizualizace cesty...82 // Zdroje provozu: AdWords...83 // Zdroje provozu: Zdroj a Médium...85 // Obsah: Hlavní obsah... 87 // Obsah: Překryvná data stránek...88 // Zdroje provozu: Pozice klíčových slov v systému AdWords...89 // Vyhledávání na stránkách...92 // Přehledy obsahu: Ukazatel Index USD...93 // Shrnutí...95 // Část III // Implementace
služby Google Analytics // Kapitola 6 // Začínáme...99 // Označování stránek...102 // Kód G ???...102 // Označování na straně serveru...103 // Shromažďování údajů do několika účtu služby Google Analytics...104 // Záloha: udržování lokální kopie vašich dat...105 // Kdy a jak používat účty a profily...107 // Agentury a poskytovatelé hostingových služeb: Zřízení klientských účtů...109 // Získávání údajů ze systému AdWords: Spojení s vaším účtem AdWords.110 // Testování po zapnutí automatického označování...112 // Odpovědi na běžné otázky ohledně implementace...113 // Shrnutí...115 // Kapitola 7 // Pokročilá implementace...117 // Funkce _trackPageview(): tahoun služby Google Analytics...118 // Virtuální zobrazení stránek pro sledování dynamických adres URL...119 // Virtuální zobrazení stránek pro sledování stahování souborů...121 // Virtuální zobrazení stránek pro sledování částečně vyplněných formulářů.121 // Sledování elektronického obchodování...122 // Zachytávání zabezpečených transakcí elektronické obchodu...122 // Používání platební brány třetích stran...126 // Negativní transakce...127 // Sledování internetové kampaně...128 // Označování adres URL vašich vstupních stránek...128 // 6 // Obsah // Označování adres URL bannerových reklam...130 // Označování e-mailových reklamních kampaní...131 // Označování placených klíčových slov...133
// Označování odkazů vložených do digitálních dokumentů...134 // • Vlastní parametry kampaně...134 // Sledování událostí...135 // Příprava pro sledování událostí...136 // Události Flash...136 // Doba načítání stránky...138 // Klepnutí na odkazy typu mailto:...140 // Přizpůsobení kódu GATC...140 // Sledování subdomén...140 // Sledování několika domén...142 // Omezení souborů cookie na určitý podadresář...144 // Ovládání doby trvání...145 // Nastavení preferencí pro ignorování klíčových slov...146 // Ovládání frekvence sběru dat...146 // Shrnutí...147 // Kapitola 8 // Průvodce nejvhodnější konfigurací...149 // Počáteční konfigurace...150 // Nastavení výchozí stránky...150 // Vyloučení nepotřebných parametrů...150 // Aktivace přehledů elektronického obchodování...151 // Aktivace interního vyhledávání...152 // Cíle a cesty...153 // Význam definice cílů...153 // Co vám může prozradit tvar trychtýře...156 // Proces nastavení cíle...157 // Sledování cest, jejichž kroky mají stejnou adresu URL...160 // Proč je segmentace důležitá...161 // Filtrování: segmentace návštěvníků pomocí filtrů...163 // Vytvoření filtru...164 // Jaké informace představují pole filtru?...166 // Šest nejčastěji používaných filtrů...168 // Nastavení pořadí aplikace filtrů...175 // Shrnutí...176 // Obsah // 7 // Kapitola 9 // Zvláštní zásahy (hacky) do služby Google Analytics...177
// Přizpůsobení seznamu rozpoznávaných vyhledávačů...178 // Rozlišování oblastních vyhledávačů...179 // Zachytávání hledání obrázků přes vyhledávač Google...181 // Označování návštěvníků...182 // Omezení platnosti označení na dobu relace...184 // Sledování chybových stránek a nefunkčních odkazů...185 // Sledování hledaných a inzerovaných výrazů v síti typu PPC...189 // Sledování odkazujících adres URL ze sítí typu PPC...192 // Překryvná data stránek: odlišení odkazů na tutéž stránku...195 // Párování transakcí s klíčovými slovy...197 // Sledování odkazů na přímé stažení souboru...199 // Změna zdroje, který se zasloužil o konverzi...200 // Zachytávání předešlého zdroje konverze...201 // Zachytávání prvního a posledního zdroje návštěvníka...202 // Import proměnných kampaně do systému CRM...205 // Shrnutí...206 // Část IV // Vylepšení webu pomocí údajů o návštěvnících // Kapitola 10 // Zaostření na klíčové ukazatele výkonnosti...211 // Stanovení cílů a klíčových výsledků...212 // Výběr a příprava klíčových ukazatelů výkonnosti...214 // Co je klíčový ukazatel výkonnosti...214 // Příprava ukazatelů KPI...215 // Prezentace ukazatelů KPI...217 // Prezentování hierarchických ukazatelů KPI prostřednictvím segmentace.219 // Úvahy ohledně srovnávacího testování...221 // Ukázky ukazatelů KPI podle pracovního zařazení...222 // Ukázka
ukazatelů KPI pro ředitele elektronického obchodu...223 // Ukázka ukazatelů KPI pro pracovníka marketingu...229 // Ukázka ukazatelů KPI pro tvůrce obsahu...240 // Ukázka ukazatelů KPI pro správce webu...248 // Shrnutí ukazatelů KPI...259 // 8 // Obsah // Použití ukazatelů KPI pro Web 2.0...260 // Proč ten povyk kolem Web 2.0?...261 // Shrnutí...263 // Kapitola T1 // Reálné úkoly...265 // Identifikace špatně fungujících stránek...266 // Používání hodnoty Index USD...266 // Použití přehledu Nejlepší vstupní stránky...270 // Použití přehledu Vizualizace cesty...274 // Měření úspěchu interního vyhledávání...279 // Optimalizace marketingu v oblasti vyhledávačů...284 // Hledání klíčových slov (placené i neplacené vyhledáváno...285 // Optimalizace kampaně (placené vyhledávání)...287 // Optimalizace vstupní stránky a SEO (placené i neplacené vyhledáváno..290 // Optimalizace umístění reklam AdWords (placené vyhledávání)...295 // Optimalizace plánování reklam AdWords (placené vyhledávání)...299 // Optimalizace verzí reklamy AdWords (placené vyhledáváno...302 // Finanční ohodnocení webu bez elektronického obchodu...304 // Přístup 1: přiřazení hodnoty cílům...305 // Přístup 2: Zapnutí zaznamenávání transakcí elektronického obchodu...305 // Sledování webu bez elektronického obchodu jako by se jednalo o web s elektronickým obchodem...306 // Sledování mimowebového marketingu...309
// Použití adres URL ve formě speciálních domén pro sledování mimowebových návštěvníků...311 // Použití kódovaných adres URL pro sledování mimowebových návštěvníků.313 // Sledování mimowebových návštěvníků pomocí kombinace s vyhledáváním..315 // Představení Optimalizátoru webových stránek...315 // ZMAT: Kdy testovat...316 // Začínáme: Implementace multivariačního testu...317 // Případová studie multivariačního testování...324 // Shrnutí...327 // Rejstřík // 329
(OCoLC)320227476
cnb001856865

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC