Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.09.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2010
392 s. : il. ; 23 cm + 1 CD-ROM

objednat
ISBN 978-80-251-3224-1 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: praktická učebnice od tvůrců softwaru v Adobe Systems
Obsahuje rejstřík
000240747
1 PRVOTNÍ SEZNÁMENÍ -- Spuštění programu Flash a otevření souboru -- Seznámení s pracovní plochou -- Práce s panelem Knihovna -- Časová osa -- Uspořádání vrstev na časové ose -- Inspektor Vlastnosti -- Panel nástrojů -- Vracení kroků v programu Flash -- Náhled filmu -- Publikování filmu -- Ukládání filmu -- Hledání nápovědy programu Flash -- Kontrola aktualizací -- 2 PRÁCE S GRAFIKOU -- Začínáme -- Seznámení s tahy a výplněmi -- Vytváření tvarů -- Provádění výběrů -- Úprava tvarů -- Použití přechodových a bitmapových výplní -- Vytváření vzorů a dekorací -- Tvorba křivek -- Vytváření průhledností -- Tvorba a úprava textu -- 3 TVORBA A ÚPRAVA SYMBOLŮ -- Začínáme -- Import souborů aplikace Illustrator -- Seznámení se symboly -- Tvorba symbolů -- Import souborů aplikace Photoshop -- Úprava a správa symbolů -- Změna velikosti a umístění instancí. Změna barevného efektu instancí -- Seznámení s efekty prolnutí -- Aplikování filtrů pro speciální efekty -- 4 PŘIDÁVÁME ANIMACI -- Začínáme -- O animaci -- Seznámení se souborem projektu -- Animování polohy -- Změna tempa a časování -- Animování průhlednosti -- Animování filtrů -- Animování transformací -- Změna cesty pohybu -- Prohození cílů doplnění -- Tvorba vnořených animací -- Editor pohybu -- Náběh a doběh -- Animace 3D pohybu -- Prohlídka animace -- PROPOJENÝ POHYB A MORFOVÁNÍ -- Začínáme --
Propojený pohyb s inverzní kinematikou -- Omezování spojů -- Inverzní kinematika s tvary -- Možnosti armatury -- Morfování pomocí doplnění tvarů -- Pomocné body tvaru -- Simulace fyzikálních jevů pomocí inverzní kinematiky -- TVORBA INTERAKTIVNÍ NAVIGACE -- Začínáme -- O interaktivních filmech -- Tvorba tlačítek -- Seznámení s jazykem ActionScript 3.0 -- Příprava časové osy -- Přidávání akce stop -- Vytváříme obsluhy událostí pro tlačítka -- Tvorba cílových klíčových snímků -- Tvorba tlačítka Domů -- Přehrávání animace v cíli -- Animovaná tlačítka -- PRÁCE S TEXTEM -- Začínáme -- Pochopení textu TLF -- Přidání jednoduchého textu -- Přidání sloupců -- Obtékání textu -- Hypertextový odkaz v textu -- Tvorba textu definovaného uživatelem -- Načítání externího textu -- PRÁCE SE ZVUKEM A VIDEEM -- Začínáme -- Seznámení se souborem projektu -- Používáme zvuky -- Video v dokumentu Flash -- Aplikace Adobe Media Encoder Seznámení s možnostmi kódování -- Přehrávání externího videa -- Práce s videem a průhledností Použití startovacích bodů Vkládání videa Flash -- NAČÍTÁNÍ A OVLÁDÁNÍ OBSAHU FLASH -- Začínáme -- Načítání externího obsahu Odstraňování externího obsahu -- Ovládání filmových klipů -- Tvorba masek -- PUBLIKOVÁNÍ DOKUMENTŮ FLASH -- Začínáme -- Seznámení s profilováním připojení -- Přidávání metadat -- Publikování filmu pro web -- Další možnosti publikování
(OCoLC)697268075
cnb002150997

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC