Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(14.5) Půjčeno:28x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2013
224 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4211-3 (brož.)
ISBN 978-80-247-8639-1 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8640-7 (online ; epub)
Psyché
Obsahuje bibliografii na s. 218-219 a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
000245868
Na úvod 9 // Než začnete číst tuto knihu 11 // Shoda obsahu s realitou 11 // Návodnost publikace 11 // Změny a aktualizace 12 // Váš názor 12 // Komu je určena tato kniha? 13 // Jak ji číst? 14 // Jak číst efektivně? 15 // 1. Sociální vztahy a organizace 16 // 1.1 Třídní foto 16 // 1.2 Vztahy a jejich váha 17 // 1.3 Směry vztahů 19 // 1.4 Firma jako komunita 23 // 1.5 Lidé a jejich role 25 // 1.6 Jak se tvoří vztahy - od skupiny k týmu 32 // 1.7 Sociální vztahy a vnější vlivy 36 // 1.7.1 Rezonance vztahů 37 // 1.8 Vztahy a firemní kultura 38 // 1.9 Nosná témata vztahů v kolektivech a týmech 40 // 1.10 Sociální vztahy a management 43 // 2. Management sociálních vztahů v organizaci 44 // 2.1 Aktivní řízení vztahů - strategie a operativa 44 // 2.2 Hlavní cíl managementu vztahů 47 // 2.3 Strategické kroky k řízení společenských vztahů ve firmě 48 // 2.3.1 Transparentní a předvídatelné firemní prostředí 48 // 2.3.2 Prostředí aktivní sebekontroly (PAS) 51 // 2.3.3 Zdravá soutěž a nezdravá rallye 55 // 2.3A Jak aktivně tvořit vztahy: od kolektivů k týmům 59 // 2.3.5 Stálost a potřeba změny 63 // 2.4 Operativní kroky a nástroje vedení 66 // 2.4.1 Operativní řízení 66 // 2.4.2 Podpora přirozených autorit 66 // 2.4.3 Budování důvěry zaměstnanců 70 // 2.4.4 Efektivní a nekonfliktní motivace 73 // 2.4.5 Společenská kontrola práce 81 // 2.4.6 Vztahy k okolí; bojiště versus výstaviště 83 // 2.4.7 Solidarita uvnitř firmy a týmu 85 // 2.5 Vztahy uvnitř managementu 87 // 2.6 Potřebujete odbornou podporu? 90 // 3. Konflikty v organizaci a možnosti jejich řešení 92 // 3.1 Příčiny a podoba konfliktu ve firmách 92 // 3.2 Předpoklady konfliktů 93 // 3.3 Management a konflikty 94 // 3.4 Předcházení konfliktům 95 // 3.5 Řešení konfliktů 96 //
3.5.1 Konfliktní situace 96 // 3.5.2 Konfliktní lidé 97 // 3.6 Akutní konflikt 98 // 3.7 Zvláštní typy konfliktů 98 // 3.7.1 Genderový konflikt 98 // 3.7.2 Generační konflikt 99 // 3.8 Závěr 99 // 4. Sociálně psychologické aspekty života v organizaci 100 // Jan Drahoňovský // 4.1 Pár slov na úvod 100 // 4.2 Psychologické potřeby a jejich uspokojování v práci 101 // 4.2.1 Pudové potřeby (metapotřeby) 108 // 4.3 Strategie přežití mezi lidmi 111 // 4.3.1 Strategie „K lidem’ (lose-win) 112 // 4.3.2 Strategie „Proti lidem“ (win-lose) 113 // 4.3.3 Strategie „Od lidí“ (lose-lose) 114 // 4.3.4 Strategie „S lidmi“ (win-win) 115 // 4.4 Osobnostní styly 116 // 4.4.1 Příjemný styl 117 // 4.4.2 Odpovědný styl 119 // 4.4.3 Disciplinovaný styl 121 // 4.4.4 Okouzlující styl 122 // 4.4.5 Hravý styl 124 // 4.4.6 Vážný styl 126 // 4.4.7 Styly organizace 127 // 4.4.8 Jak rozpoznat jednotlivé styly osobnosti 128 // 4.5 Problémoví lidé na pracovišti 129 // 4.5.1 Dotěra 131 // 4.5.2 Trouba 131 // 4.5.3 Váhavec 131 // 4.5.4 Pedant 132 // 4.5.5 Nedůvěřivec 132 // 4.5.6 Drsňák 132 // 4.5.7 Hulvát 133 // 4.5.8 Snob 133 // 4.5.9 Věčný kritik 134 // 4.5.10 Švejk 134 // 4.5.11 Robot 135 // 4.5.12 Solitér 135 // 4.5.13 Impulzivní typ 135 // 4.5.14 Pracovník závislý na alkoholu (nebo jiných látkách) 136 // 4.5.15 Jak jednat s problémovými lidmi 137 // 4.5.16 Kdo je normální? 138 // 4.6 Jak nakládáme se svým časem (z pohledu sociální psychologie) 139 // 4.6.1 Stažení se 140 // 4.6.2 Rituály 140 // 4.6.3 Zábavy 141 // 4.6.4 Aktivity 142 // 4.6.5 Psychologické hry (manipulace) 143 // 4.6.6 Důvěrnosti 149 // 4.7 Shrnutí sociálně psychologických aspektů 150 // 4.8 Jak přežít v patologické organizaci 151 // 4.8.1 Znaky patologické organizace 151 // 4.8.2 Je načase odejít? 153 //
4.8.3 Sebezáchovná strategie 154 // 4.8.4 Boj proti systému 155 // 4.9 Jak se z toho nezbláznit 156 // 4.10 Závěr 160 // 5. Mezilidské vztahy na pracovišti pohledem psychologa 161 // Petr Hlušička // 5.1 Mezilidské vztahy a jejich význam 161 // 5.2 Mezilidské vztahy na pracovišti 162 // 5.3 Sociální interakce 162 // 5.4 Komunikace 163 // 5.5 Sociální percepce a její chyby 164 // 5.6 Komunikace a skupina 166 // 5.6.1 Komunikační sítě a skupina 167 // 5.7 Kooperace - spolupráce 168 // 5.8 Skupina 169 // 5.8.1 Druhy skupin 169 // 5.8.2 Dynamika skupiny 171 // 5.8.3 Cíle a normy skupiny 171 // 5.8.4 Role členů skupiny a její struktura 172 // 5.8.5 Vedení a motivace skupiny 173 // 5.8.6 Vedení skupiny 175 // 5.8.7 Interakce a komunikace skupiny 176 // 5.9 Konflikty 187 // 5.9.1 Druhy konfliktů 187 // 5.9.2 Zvládání konfliktních situací 188 // 5.10 Stres 188 // 5.10.1 Reakce na konflikt 189 // 5.10.2 Řešení konfliktů 189 // 6. Vztahy se zaměstnanci pohledem personálního marketingu 191 // Helena Těšitelová // 6.1 Koncept - definice, historie 191 // 6.2 Vztah člověk a firma optikou marketingového mixu 193 // 6.2.1 Product (produkt) 194 // 6.2.2 Price (náklady) 195 // 6.2.3 Place (distribuce) 196 // 6.2.4 Promotion (propagace) 197 // 6.2.5 Personality (osobnost) 197 // 6.3 Na miskách vah - vztah založený na rovnováze 198 // 6.4 Síla vzájemných očekávání - psychologická smlouva 201 // 6.5 Jak sladit vzájemná očekávání 203 // 6.6 Značka zaměstnavatele - employer brand 207 // 6.7 Vývoj značky 208 // 6.8 Řízení značky 210 // 6.8.1 Koncept značky zaměstnavatele 210 // 6.8.2 Image a identita 211 // 6.8.3 Hodnotová propozice zaměstnavatele 212 // 6.9 Značka zaměstnavatele a interní marketing 212 // 6.10 Zkušenost se značkou - brand experience 213 // 6.10.1 Analýza zkušenostních bodů 214 // Závěr 217 // Literatura 218 // Rejstřík 220

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC